JackX inviterer OAS torsdag 27 november

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.404
    Antall liker
    102.415
    Torget vurderinger
    23
    Det har den vel heller aldri vært... Ta den med ned på Vaterland så fikser de den der :D Synd dere ikke fikk gleden av mitt nærvær i går men det var lovlig kort varsel kombinert med irreversible andre gjøremål dessverre! Ser ut som dere hadde det hyggelig som alltid hos verten med stor V.
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Hva skjedde med TTT? Stokkmaur?
    Den armen er og vil aldri komme til å bli a stock issue. Den er til alt håvamål borte fra hjemmesiden til den godeste Micha. Why? For dyr, rett og slett. Ble bare solgt til rabiate nerds uten annet i livet enn å nyte purrfec' lydgjengivelse.
    Det som skjedde var at min lille halvdel strevde litt for hardt med å få tredd en LP nedpå den trange stanga som står i midten ... nuff said. Men den blir fikset, og da - da blir OVK behørig invitert, med god tid til å signe opp.

    Chet'n Cheers!
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.975
    Antall liker
    6.131
    Torget vurderinger
    32
    Jeg tror jeg døper bikkja Sniff, men etter gårsdagen er den vel blitt tett i nesa for alltid...
    b-jackx-009.jpg

    Mens denne bikkja ble redda fra undergangen evt. undertøyet til Power'n.
    b-jackx-013.jpg

    Verten betjener sin lekre Ypsilon-spiller.
    b-jackx-014.jpg

    Den ene av gjestene kunne hatt en rolle i Hair. Han andre måtte nok nøyd seg med Platoon eller noe sånt...
    b-jackx-017.jpg


    Roy
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    ^ ... den tispa der, alltid kåt når det byr seg en anledning ;)

    Du har har jo hatt ditt syn på Ypsilon drevet m innebygde DAC. Fikk du noe av den samme følelsen fra dengang, eller ble det deja vu hos meg?

    takk for visitten, forresten!
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.424
    Antall liker
    12.958
    Jeg tror jeg døper bikkja Sniff, men etter gårsdagen er den vel blitt tett i nesa for alltid...
    Vis vedlegget 326433
    Mens denne bikkja ble redda fra undergangen evt. undertøyet til Power'n.
    Den ene av gjestene kunne hatt en rolle i Hair. Han andre måtte nok nøyd seg med Platoon eller noe sånt...
    Vis vedlegget 326436

    Roy
    HUFF, but I had it coming etter den absorbent spøken.
    Så sånn er det.
    Synd jeg ikke hadde en ordentlig smyger på lur til bikkja.
    Ellersmessig blir det ikke noe klipping av hårmanken før hele HFS er samlet til ett lydrike :cool:
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.975
    Antall liker
    6.131
    Torget vurderinger
    32
    Må først bli kvitt denne øregangsbetennelsen, slik at jeg hører 100 prosent på begge øra før jeg kan uttale meg, men inntrykket ordentlig, men det er ingen hemmelighet at jeg digger Ypsilon sin lydfilosofi. De gjør noe helt spesielt klangmessig, og basert på gamle minner, tror jeg det låter vesentlig bedre hos deg nå, enn da du hadde Krell-oppsettet ditt i kjelleren.

    Roy
     

    RBN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    1.600
    Heisan

    Dere er på gang igjen ser jeg. God mat og drikke som vanlig.
    Må få hørt på dette en gang JackX. Ypsilon og Magico må jo bare bli Magnifico:rolleyes:

    Men så var det bildet under. Dette er dyremishandling og vurderer en mulig anmeldelse. Gikk det bra med hunden? Senskader?
     
    Sist redigert:

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    ^

    Ja, en visitt må vi få til!

    Apropos senskader - bikkja ligger i køya si og rister ... som om tispa skoggerler :D
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.404
    Antall liker
    102.415
    Torget vurderinger
    23
    Personlig tror jeg den bikkja lider av spillegalskap - derav det forvirrede blikket da den ikke er kar om å finne myntinnkastet på den enarmede banditten!
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.424
    Antall liker
    12.958
    ^

    Ja, en visitt må vi få til!

    Apropos senskader - bikkja ligger i køya si og rister ... som om tispa skoggerler :D
    Er du sikker på at det ikke er nevrotoksinene i gassen som kom ut fra sprekken som nå indikrer tispas siste reis?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn