T
Tittentei
Gjest
^ Du er bare misunnelig, fordi jeg har funnet denne edelstenen og ikke du. Du er så nysgjerrig atte. Bare innrøm det.
Trengs ikke. Jeg har hørt hodetelefonoppsett som allerede viser sterkt avtakende utbytte med hensyn på ytelse. Hva som ligger foran kan enkelt projiseres ved å nytte inferens.Jeg veder 50 spenn på at du ikke har hørt et hodetelefonoppsett som koster i nærheten av de dyreste høyttaleropsettene du har hørt. Dermed antar jeg at du er på sviktende grunn, rent empirisk.
Kunne jo gått ut en tur, ardilla, du og jeg. Er sikker på at vi kommer til å slå hverandre med hodetelefoner om vi skulle bli dritings sammen, men det går sikkert braBlir en Oslo tur før Jul. Da forventer jeg en Pils aften!
Er ganske flink på å bli/være dritingsKunne jo gått ut en tur, ardilla, du og jeg. Er sikker på at vi kommer til å slå hverandre med hodetelefoner om vi skulle bli dritings sammen, men det går sikkert braBlir en Oslo tur før Jul. Da forventer jeg en Pils aften!
Nei, jeg er immun mot hersketeknikker, har diskutert mye politikk med sosialister.
Tror tittentei mente å mynte den kommentareren på undertegnede, med lett humoristisk betoning, siden vi har tøyset med slikt før. Mao tviler jeg på om det var intendert slik det lett kan oppfattes.Greit nok at dette er en "jallatråd", så da kan man kanskje ikke vente annet... Men Tittentei, du begynner å bli vel varm i trøya? Jeg er sosialist, og forventer å kunne frekventere dette forumet, uten å få nedsettende kommentarer om mitt grunnsyn her.
Jeg skal la vær å kommentere de som mener noe annet i nedsettende toner, så blir det langt triveligere her inne.
Mange politikktråder, som kanskje bedre egner seg til å diskutere hvordan vi ønsker at landet skal se ut/fungere. Vi kan ta noen sverdslag der, uten å bli ufine.
Ha en trivelig helg.
Nei, jeg er immun mot hersketeknikker, har diskutert mye politikk med sosialister.
Er sosialister eller ardilla kjent for å bruke hersketekniker?
Uansett hvordan det var ment, eller til hvem... Synes det var riktig å gi tilbakemelding på at jeg helst ikke ser den type kommentarer her inne. Blir dårlig stemning av slikt.
Å finne ut hvilket øye som er dominant er enkelt, men hvordan finner man ut hvilket øre som er dominant?
Høyre, er venstrehendt
Og hva med deg, er du høyreekstrem eller venstreradikal?Men høyre hjerne styrer venstre del av kroppen og omvendt....... Så venstre hjernehalvdel styrer høyre hånd, faktisk.
Mr Ambiguous spoke again!Jeg er vøystrereddikal hodefonist.
Ardilla Ambigious klinger bra. Kjekt å ha et artistnavn nå som jeg skal ta skrittet og utgi støytrashplateMr Ambiguous spoke again!Jeg er vøystrereddikal hodefonist.
Du stapper hue inni..Åssen for du det til ? Jeg har prøvd men jeg skjønner ikke hele greia.