T
Tittentei
Gjest
ardilla er rå!
...det var dagens hjernek****TUBES!
Takk for det. Ja, jeg ler selv også.^Det høres ut som du liker å lære ord isteden for uttale . KUDOS!
( men, jeg lo godt - bare fordi jeg visste det var deg )
PS: Headfi eventyret helt over? ( ref TORGET )
PSii: Oppdatere oss på ditt nye Venture?
Ps3: Savner deg
Ps4 kommer snart..
Dette minnet meg på noe jeg har tenkt på før. Vi skulle hatt en slags "tilbudstråd" i hodetelefonforumet, der vi tipset hverandre om diverse tilbud og kampanjer på hodetelefoner og utstyr. Kanskje bransjeaktører kunne hatt anledning til å poste introduksjonstilbud m.v. i en slik tråd. Hvordan er stemningen for noe slikt, og vil det stride imot regelverk, mon tro?Bare et lite tips til trådstarteren (hvis han ikke allerede er klar over det); Soundgarden kjører kampanje på AKG Q701 til den fantastiske pris av kr. 1999. Tror kampanjen pågår til 18.03. Dette er jo et røverkjøp!!
Ja, men ikke til deg.Har du noe på tilbud, tittentei?
DET hadde vært noe å fremføre på tavla i tegnetimene på ungdomsskolen, hahaha.Utrolig hva man finner hvis man søker etter noe annet
**Dirty South Crew III - Almost Smarter than a Fifth Grader** - Page 73 - Bodybuilding.com Forums
Det kommer stadig inn linker til finn-annonser og slikt også. Blir det haraball dersom vi lager en tråd hvor folk kan legge inn linker til finn-annonser og slikt for å tipse folk på forumet om egne og andres annonser, samt som beskrevet ovenfor - tilbud brukerne kommer over eller bransjeaktørene vil formidle? Det må da være kurrant?Dette minnet meg på noe jeg har tenkt på før. Vi skulle hatt en slags "tilbudstråd" i hodetelefonforumet, der vi tipset hverandre om diverse tilbud og kampanjer på hodetelefoner og utstyr. Kanskje bransjeaktører kunne hatt anledning til å poste introduksjonstilbud m.v. i en slik tråd. Hvordan er stemningen for noe slikt, og vil det stride imot regelverk, mon tro?Bare et lite tips til trådstarteren (hvis han ikke allerede er klar over det); Soundgarden kjører kampanje på AKG Q701 til den fantastiske pris av kr. 1999. Tror kampanjen pågår til 18.03. Dette er jo et røverkjøp!!
Begynner å huske hvorfor jeg forlot forumet. Følte meg mobbet.Her er noen skikkelige gromsaker på brukten!!!
AURALiC TAURUS Head-Fi forsterker - Torget
Asus Xonar Essence One - Torget
Beyerdynamic T1 - Torget
Begynner å huske hvorfor jeg forlot forumet. Følte meg mobbet.Her er noen skikkelige gromsaker på brukten!!!
AURALiC TAURUS Head-Fi forsterker - Torget
Asus Xonar Essence One - Torget
Beyerdynamic T1 - Torget