Loevhagen
Hi-Fi freak
Takk. Fant ut av det til slutt. En eller annen type Cumulonimbus. Trolig Capillatus incus. Cumulonimbus cloud - Wikipedia, the free encyclopedia
Hahaha, der har vi gutta fra kalkutta. ;D
Hørte Tyll ikke ville anmelde det nye flaggskipet til AKG, fordi det vissnok målte dårlig. Har ikke sett målingene.
Hehehehe, nei, ikke faen. Det er mange som har kommentert det under videoene hans. Han har en stun gun, men har aldri hatt problemer med vold utrolig nok.Det der hadde jeg ikke gjort i usa hvor "alle" har våpen haha
No shit, haha. Han er drit syk.drøy yt-kanal!!
bnare en gjøk kan gå midten og fjerte så får vi torden...
Han er en polygamist ut fra bildene og regne i alle fall. Gud bedre meg bevare. ;DFra klokker til klokker... (Og ikke minst en god dose Oreo). Godt å se at han holder seg tro til din legning
Hva er din insta konto?Kom tilfeldigvis over vår gamle venn Loevhagen (etter å ha googlet ham intenst). Lurte på om han hadde klart å bryte med sin intense OCD og dyptgripende nerdetendenser siden han har forlatt oss, men det viser seg at han bare har byttet beite. ;D
Her er han på Instagram og koser seg med klokkene sine. https://instagram.com/loevhagen/ ;D
Han er jævlig flink til å ta bilder, og det er godt å se at det ikke er noen forbedring på hans front heller. En gang obsessive personlighet alltid obsessive personlighet ;D
Dette var utrolig ufint skrevet av deg. Jeg er et menneske!Jeg synes vi skal la iMystic få beholde tråden sin og fortsette å liste opp gode nisjegreier isteden for å spamme den med grafer som illustrerer hvor nisjete vi nisjenisser er.