Jamo J 60; diskussionen är flyttad till denna tråd! OBS!!!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Auditor

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Baluba: Men demper du dem vil du rydde såpass opp at du får ut detaljer du ikke trodde var der. Fordi de bassfokuserte betoningene som gir den noe pæreforma lyden tørker inn.. Da får du et par høyttalere som - på linje med Pylons kontopp-bestykka monitor- er "vintage modern"..og kan brukes på et breiere utvalg partnerforsterkeri. Du trenger nok ikke avstiver heller, kun Dynamat..

Sist redigert:

Gjest.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.09.2006
    Antall liker
    866
    Jeg har god erfaring med å lime en lekt på baksiden av baffelen, tversover bak basselementet. Enkelt og effektivt grep som rydder opp i det meste av resonanser fra basselementet. Trenger ikke mer avstiving enn det.

shiva12

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    03.03.2015
    Antall liker
    70
    Sted
    Risør
    Det var ikke meningen at dette J60-prosjektet skulle føre til en tråd, nå som det er blitt sånn, er det vel helt ok.
    Fra min side kommer det en ny statusrapport når nye kondiser dukker opp. De er sendt fra Kina så da tar det noen uker kanskje.

J60 står som hovedhøyttalere på forsterkeren nå og jeg venner meg sakte til den nye lyden. Og den er allerede blitt mer "likandes".

Auditor

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Antall liker
    4.354
    Torget vurderinger
    1
    Shiva12, Kjell: Egentlig veldig greit med egen tråd her. Så slipper vi som ønsker å hjelpe å støte på "klager" om OT i andre tråder som av enkelte "non-believers" kun ønskes som "oppramsa liste"...Såpass spennende prosjekter som dette fortjener litt ekstra tid og "TLC"....Som Hon-Fi-samlinga di, Kjell...:cool: Har du et 5-pins DIN-F-ti.4RCA-M-ledd liggende, forresten? For å tilpasse SK3000 til RCA?

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn