Hei , flott skrevet Terje.
Legger til at dette var en særdeles hyggelig kveld , jeg har jo hørt dette oppsettet mange ganger , og det imponerer hver eneste gang !
Når det gjelder hrx/v.s cary sacd 306 pro site versjon....så er vel kanskje cary-spillern mere rett i trynet , enn lydsignaturen til Benz LP , Benz en er nok noe mere dannet , det er lett å la seg imponere over det herlige draget i 306 en , man skal ikke glemme at det også sto en Accuphase cd rigg til 230k der som nå ikke er i bruk ,.
Jeg syntes vinyl-lyden der er meget fin , ikke det samme draget som med cary spillern somkilde , men hrx/Benz LP spiller fyldig og fint syntes jeg . Med feks en Dynavector xv1-s mot benz en , vil nok riggen gi ett langt heftigere slam enn selv caryspillern , men alt i alt syntes jeg benz LP er en fin pickup , ikke vassest på slam , men spiller fint og sammensatt i hele registeret , og som en toppmodell fra Lucashek som den er , syntes jeg den gjør det langt bedre enn sine småbrødere ( som jeg har hatt flere av)
Bilder er ikke tatt i denne omgangen , kanskje det blir en mulighet en annen gang .
Jeg takker for gjestfriheten ( som alltid) og legger til at verten har en fantastisk musikksamlig ( i tilsammen to rom).....
Mvh Formannen,,,,