Ja, det er bare å sette seg ned å prøve og gjøre ham det etter.
He-he, den var til meg tror jeg, det er greit. Tromme/fløytelydene har jeg vel ikke snakket så mye om, bare det mystiske som skjer innimellom. Kan berolige deg med at det ikke har noe med at AL er satt opp feil, det er bare noe som er på opptaket på det ene trommekuttet.Kabel og fornektningsforumet.. Der alternativ magi er og foretrekke fremfor fakta og vitenskap.
Mye rart og lese om dagen, ikke at det blir for mye lesning, for da blir en faan i meg miljøpåvirket aka MDG syndromet.
Dette forumet er på vei utfor en bakke som kun kan reddes av endt alderdom.
Lykke til med den nye generasjonen som ikke står klar til og ta kabelenden og forsette på en ny vei...
Men det er noen som gjør fremskritt for det.. og det er alltid meningsfylt og lære litt (av det enn kan forstå).
Jeg tror jaggu at disse EDB maskinene og han Jimmy Internett er kommet for og bli !!
Takk til han som oppgraderte min Commondore 64 idag !! Tusen takk (du vet hvem du er!!)
Ryktene skal allerede ha det til at tromme/fløytelydene som har vært en farsot igjennom hele året her inne!!!! Kanskje ikke høres videre bra ut, pga av at AL er satt opp feil...
WTFC !!!!!!!!!!!!!
pst. Du har blitt lurt. Commodore 64 oppgraderes ikke.Kabel og fornektningsforumet.. Der alternativ magi er og foretrekke fremfor fakta og vitenskap.
Mye rart og lese om dagen, ikke at det blir for mye lesning, for da blir en faan i meg miljøpåvirket aka MDG syndromet.
Dette forumet er på vei utfor en bakke som kun kan reddes av endt alderdom.
Lykke til med den nye generasjonen som ikke står klar til og ta kabelenden og forsette på en ny vei...
Men det er noen som gjør fremskritt for det.. og det er alltid meningsfylt og lære litt (av det enn kan forstå).
Jeg tror jaggu at disse EDB maskinene og han Jimmy Internett er kommet for og bli !!
Takk til han som oppgraderte min Commondore 64 idag !! Tusen takk (du vet hvem du er!!)
Ryktene skal allerede ha det til at tromme/fløytelydene som har vært en farsot igjennom hele året her inne!!!! Kanskje ikke høres videre bra ut, pga av at AL er satt opp feil...
WTFC !!!!!!!!!!!!!
Skrekkblandet fryd