J
J.J
Gjest
Sånn går det når det IKKE blir fisk
|
Hører musikk og skrur på RC bil.@ JO
Så sitt hjemme og furt da vel.......I 4 DAGER ....
![]()
Det kan jeg prøve vettu. Skal raide frøkna sin "hobby" krok for slikt, jeg bruker utelukkende bic penner (en av kommuneansattes mange skyggesider)Sånt er ergerlig uansett, men sånn er det ...
Noen ganger så er det greiest og la merker være det dem er ... bommer enn på fremgangsmåte, blir skaden som regel større ...
Men ta et bilde så ser vi ...
Skål
Edit ... der kom bilde. Sort og ja.
Blir ikke lett og trylle dem helt bort, men prøv med en tynn sort tusjpenn og en fille til å tørke bort overskytende.
Jeg sa TYNN tusjpenn!! Og vær stø på hånda.
Det er det første og enkleste jeg kan komme på for deg nå.
Herlig beskrivelse!Altså, for 1mnd å 1 uke siden begynte jeg å rive 75% av stua og frøkna hadde som oppgave å pakke ned alt. I ettertid har jeg funnet ut to ting.
1. Hun er fordømt god til å pakke ting
2. Jeg er latterlig dårlig til å lete og like svaksynt som en grevling midtvinters..
Ergo sitter jeg i mørket med kun tv og forsterker som lyskilde etter å ha "lett" etter disse helv**** lampene som såkalt skulle stå i disse såkalte eskene som var plassert innenfor "synlig" radius i kjelleren. Som flaks er så er jo hun ut på vift i kveld, mens far spikker vedkubber for harde livet så man har en blindestokk til senga kaller så man har en noenlunde fair sjanse til å finne rett vei og ikke ender opp med å sove i containeren utenfor her.
Hvorfor skulle ikke lett og stivt være bra ?