Jan-Jan´s ve og vel ..... og vel så det

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Heimdall

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.12.2009
    Antall liker
    565
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    15
    Og siden det ble snakk om hunder sørfra...
    Her er et eksemplar fra Sør Afrika ;)

Heimdall

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.12.2009
    Antall liker
    565
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    15

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.923
    Torget vurderinger
    3
    Ja da blir det mer penger til andre trosamfunn i statlige midler pr medlem.

Ingen som tenker på at muslimene nå får tilsvarende mer.

Nettopp. Jeg personlig synes relgion er noe svineri. Men blir stående i statskirken. Jaggu bedre at de pengene går dit.
    Enn å subsidiere alle andre tullinger :)
    Er ikke de i statskirken tullinger?:confused:
    Joda meg inkludert. Jeg er kanskje den største tullingen som står der. Men det er ingenting å juble for at midlene.
    Som uansett kommer til å bli delt ut. Havner i alle slags obskure trosamfunn. Når kirkene i Norge forfaller.
    De aller fleste av oss har vel noen kjære på kirkegården. Vært i ett brylupp til folk vi er glad i.
    Eller en konfirmasjon eller to :) Og da mener jeg det er bedre at statskjerka får pengene :)

D

Dåbbel J

Gjest
    Siden dagen ble startet rolig med Dead Can Dance ... en lystig start på dagen er alltid en vinner :rolleyes:
    Så er det innafor og øke takten noe.........

D

Dåbbel J

Gjest
    For tiden går det endel i eldre Opeth, og endel med norske Ulver.
    Som jeg har sagt før og jeg gjentar; SJEKK DEM UT!!!
    Gutta skjønner seg på god lyd og bruken av bass som en energi for musikkens følelser... for og understreke dem altså.
    At dem evner til og gå litt andre stier til tider er bare et pluss i min bok.

vargen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    Regner med det er eldre Ulver du tenker på? Er selv glad i både det gamle og det nye, selv om det er to helt forskjellige sjangre.;D

D

Dåbbel J

Gjest
    Eldre opeth.... :cool:

Alt av Ulver ;)

Dem er vel innom ganske mange sjangere, startet som norsk metall av klasse og gikk over til tung elektronika.
    Liker igrunn det allermeste.....

vargen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    Enig i Ulverbeskrivrelsen, diggbart åkkesom! Vet mange ikke er helt med på "nye" Opeth, men jeg liker også den linja. Vi har jo alle de gamle, gode skivene vi kan sette på om savnet blir for stort.;)

D

Dåbbel J

Gjest
    Ja ... er derfor det går i det gamle, har ikke fått fot før den helt nye låta av det som blir regnet som den nye stilen......

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hva spiller du med og på for tiden? Flyttet på deg igjen og...?

D

Dåbbel J

Gjest

Siden dagen er så bra idag så får vi balansere det litt.... :cool:

Edit

Kan ikke få fullrost denne mannens evne til og skrive gode metall låter...
    Han mestrer det aller meste... og er dyktig til og lage enkle og sobre detaljer

Sist redigert:

Geir Kristiansen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2011
    Antall liker
    2.284
    Sted
    Tromsø

Siden dagen er så bra idag så får vi balansere det litt.... :cool:

Edit

Kan ikke få fullrost denne mannens evne til og skrive gode metall låter...
    Han mestrer det aller meste... og er dyktig til og lage enkle og sobre detaljer
    Har herren i livelista og det var en meget trivelig affære. Nå er jeg en sucker for progressiv musikk og det leverer Ihsahn så det holder.

D

Dåbbel J

Gjest
    Alt han har gjort (for det meste) :rolleyes: Står det respekt av, en dyktig komponist. og flink til og komponere med piano og.. det blir litt anderledes enn med bare gitar....

Jeg vil gjerne se han i den rollen som Arjen A Lucassen gjør .... da med norsk vri... hehe....

Ønske i den ene handa - og drite i den andre - og se hva enn får mest av...... :mad:

Sist redigert:
    D

Dåbbel J

Gjest

Knut Buen og Ihsahn

Brutal rått bilde enn får av starten på låta... av fortellingen til K B

Geir Kristiansen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2011
    Antall liker
    2.284
    Sted
    Tromsø
    Det er jo litt kostelig at de beste norske artistene knapt blir nevnt mens Vaular og Bjella skrytes opp i skyene. Ihsahn, Pagans Mind, In Vain, Communic, med fler er det en liten odda gjeng som lytter til. Nå kan det se ut som både Communic og In The Woods skal gi ut ny skive og jeg regner med at det ikke akkurat blir noen topplasering på VG-lista for noen av dem.

D

Dåbbel J

Gjest
    Sant det der GK... Og vi har elektronika artister som selger som hakka møkk i utlandet.. uten at dem heter snygo elle balla wålker.

Men takk for info om Communic... keep me posted :rolleyes:

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Det er jo litt kostelig at de beste norske artistene knapt blir nevnt mens Vaular og Bjella skrytes opp i skyene. Ihsahn, Pagans Mind, In Vain, Communic, med fler er det en liten odda gjeng som lytter til. Nå kan det se ut som både Communic og In The Woods skal gi ut ny skive og jeg regner med at det ikke akkurat blir noen topplasering på VG-lista for noen av dem.
    Ikke nevn Vaular og Bjella i samme setning!

D

Dåbbel J

Gjest
    Hvorfor ikke ? Begge er norsk og selger mye ? Begge er ok i hver sine sjangere....

D

Dåbbel J

Gjest
    Er det fordi at det vil være skamfullt for en Bergenser og bli sammenlignet med en dølh ? :rolleyes:

Nuvel... goooo morgen og spess til Nikko som faktisk er oppe på denne tia ;)
    JEG er allerede på jobb :cool:

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.923
    Torget vurderinger
    3
    Klarte til og med å reise på jobb før jeg så kommentaren din :) Ikke ferdig før nå. Og er fortsatt en fattig faen.
    Verden er ikke rettferdig spør du meg :)

D

Dåbbel J

Gjest
    Et band som kunne ha vært adskillig større ... Veldig synd det bare ble et par virkelig bra album ifra disse.

Påtide og fart på kaffemaskina og få gjort noe fornuftig ... som jeg innledet til igår.........

D

Dåbbel J

Gjest
    Takk :)
    Ja - ei tispe på 6 år... utrolig flott hund... aldri hatt så en fantastisk rolig og snill hund. Selvom jeg har hatt utrolig flotte hunder før og.

• Liker
    Reaksjoner: HCS

oks81

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Antall liker
    11.413
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Rotweiler er flotte dyr, men må dresseres skikkelig. :)
    Flott hund!!

Mvh
    oks som ikke vil ha hund selv, men skjønner hvorfor andre har det! :)

Geir Kristiansen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2011
    Antall liker
    2.284
    Sted
    Tromsø
    Dark Roast og denne

20160917_095533.jpg

Slik at dagen i det minste kan få en best mulig start.

Flott bikkje, tosken våres trodde han var faens til kar og skulle plage nabokatta, er på vei til dyrlegen med han.

mekaniac

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.04.2007
    Antall liker
    1.579
    Sted
    Verdal
    God hælg

God helg til felles hornhuer, ørretfiskere, hundefolk, metallhuer og andre som hjemsøker tråden til J.J

Et bilde av og anbefaling fra siste platekjøp.
    Kjøpte alle lpr foruten BT fra NapalmRecords og sparte nesten 1000.- kontra platekompaniet, ingen tull og mva...;)

For de med interessen så er vel de fleste platene kjente men jeg anbefaler en lytt eller ti til Skuggså og nyeste fra Sarke :Bogefod, tror det faller i smak hos J.J

Dama kjøpte et par 3l vin kartonger fra Wongraven og fattern kom med Motorhead whisky og jeg kan anbefale begge deler, kvalitetsvarer i tøff innpakning.
    SKÅL

Vedlegg

D

Dåbbel J

Gjest
    Sån input liker jeg 8)

Satyricon - Nemesis Divina har jeg, førstepress med stor og liten plakat :rolleyes:

Sarke skal seff finnes og lyttes til.... SKÅL frender!!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn