Jan-Jan´s ve og vel ..... og vel så det

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• D

Dåbbel J

Gjest
    Blink....

Det værste av alt var at det ikke satt langt inne og bestille den...... :confused:

Har du bestillt den?

D

Dåbbel J

Gjest
    Nja... Sikkert ikke et dumt valg, kan jo hende det vil skje engang :rolleyes:

vargen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    Blink....

Det værste av alt var at det ikke satt langt inne og bestille den...... :confused:

Har du bestillt den?
    Har faktisk ikke gjort det ennå. Tror det blir det "billige" versjonen, gitt. Bestilt billetter til jubileumskonserten i oktober da?

D

Dåbbel J

Gjest
    Bare å kline til.. den vil nok stå seg over tid. ..
    Som mye av Opeth tinga...
    Billetter er i boks !!

vargen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2007
    Antall liker
    208
    Sted
    Oppland
    Bare å kline til.. den vil nok stå seg over tid. ..
    Som mye av Opeth tinga...
    Billetter er i boks !!
    Da bestilles den i løpet av kvelden. Mye annet spennende som kommer ut fremover. Riverside gir jo ut ny skive om et par måneder.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.617
    Torget vurderinger
    23
    Nja.... fordelene er vel først og fremst tilstede ved større installasjoner, for reinspikke hjemmebruk vet jeg ikke helt. Gruske drivere, gode horn og dagens elektronikk begynner å bli så bra som man aldri kunne drømme om for 10 år siden faktisk.

D

Dåbbel J

Gjest
    Ikke engang line arrayet? Mener og huske en som var litt interessert i det serru.... :rolleyes:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.617
    Torget vurderinger
    23
    Joda, men skalering og elementtyper etc. er annerledes. Riktig bygget linesource med topp elementer er nesten like tøft som horn serru, og nesten like effektivt.

D

Dåbbel J

Gjest
    Evakuering av VestBredden / Prosjekt 2015

Dette blir faktisk litt topic iforhold til trådtittel... Kanskje mest "vel så det.."

Prosjekt 2015 tryna på målstreken, og det er per dags dato ikke sikkert at det vil bestå slik det var tenkt.
    Det har vært et fantastisk prosjekt, og jeg har hatt mye frustrasjon og hatt en masse deilig tankedroddling rundt prosjektet.
    Jeg er overhode ikke i tvil om at dette er veien og lyset for min del, dette er så givende og lærerikt at jeg ikke har tid til og la vær og sette meg inn i det jeg må.
    Det er faktisk en mengde ting jeg ikke har interesse av som jeg og må lære meg, men det er likevel en dyd av nødvendighet.
    At jeg har likt det fysiske arbeide med hønna er udiskutabelt, tross små problemer underveis...

Så hvorfor gikk det åt skogen? Tja... har igrunn ikke så lyst til og være så utleverende her, men de av dere som fikk mer enn Ng - i mattematikk skjønner vel greia, når jeg skriver at det er en evakuering på gang. Flyttelasset går til Vormsund, og der er det pr dags dato lite aktuelt med et sånt ruvende system som tross alt var skissert. Selom dem var aldri så kompakte :rolleyes:

Holder motet oppe med at det er et fleksibelt system som jeg har, og det finnes en drøssevis av muligheter for det. Jeg er ikke låst av så mye. annet enn fysisk størelse. Mulighetene er mange og jeg har alt sendt noen følere ut i samfunnet av frender.

Så........ det skjer endel ting for tia, og jeg er seff innteressert i, om det er andre likesinnende her inærheten.
    Send meg gjerne en PM om du/dere ikke vil gå ut her.

Om noen skulle vite om en bra arbeidsplass som er solid, innen lager/logistikk, så send meg gjerne en PM om det.

BB er satt på lista av folk som skal plages regelmessig, for det er jo NOEN som må holde den mannen LITT i øra..
    Evnt gi hame enda mer og gjøre, alt etter humør ;)
    Andre må mer enn gjerne melde sin interesse for og dele kaffe og felles interesser inne dette greine som har med musikk og lyd og gjøre.....

Yours truly

Jan Robert

En liten truddelutt på lørras forrmidda :cool:

Play it loud mutha!!

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.919
    Torget vurderinger
    3
    Det var trist å lese at planen rakna. Men leser jeg riktig er planen utsatt ikke skrinlagt. Da er det håp i hengende snøre :)

freddie77

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.09.2009
    Antall liker
    457
    Vestbreddens verste/beste etc emigrerer østover?

Det er vel en hel del brukere på HFS i traktene øst for Oslo, etter hva jeg har skjønt.

Håper ting går seg til på nytt sted og at anleggsplanene kan graves frem igjen om ikke alt for lenge.
    Fortsett med musikken, uansett om det blir via horn, Dali Menuet eller hodetelefoner... ;)

D

Dåbbel J

Gjest
    8X... tja... kanskje det 8) men må se hvilke alternativer som kan realiseres.
    Dali Menuett er gøy en veldig kort stund... og den tia føler jeg at er over.
    Så jeg håper at enn finner en levelig løsning. ..
    Stua jeg ender opp i er mildt sagt håpløs.
    Men... der er andre fordeler der... :rolleyes:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.617
    Torget vurderinger
    23
    Vi får vel prøve å lage en slags folk av guttungen :cool:

N

Næss

Gjest
    Vormsund? Måtte lese innlegget 2 ganger og gni meg i øynene innimellom for det kan jo ikke være frivillig?
    Anyways, dette var jo triste nyheter for vestfold lydlaug Dåbbel J, men så lenge du holder det gående her på sentralen så er det ok. Dessuten, prosjekter er til for å utsettes, endres, fullføres eller avsluttes, noe som skjer daglig både for privatpersoner og i industrien, så det skal du ikke se på som noe nederlag. Bare kjør på med det som passer :)

Setter pris på innspill jeg har fått fra deg, og ønsker deg lykke til i nytt hjem på nytt sted :)

N

Næss

Gjest
    PS: de har forresten ruinene av en kirke der som de skryter at er en severdighet, men jeg kan se for meg at hvis noen av oss skulle gått dit så ville stedet (eller oss) tatt fyr, så mine 5 cent er "stay away" :cool:

TellUs_2207199_10_large.jpg

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    13.540
    Sted
    Smurfeland
    PS: de har forresten ruinene av en kirke der som de skryter at er en severdighet, men jeg kan se for meg at hvis noen av oss skulle gått dit så ville stedet (eller oss) tatt fyr, så mine 5 cent er "stay away" :cool:

Vis vedlegget 335226
    Det mange sier om Nes kirkeruiner er at det spøker der, og det går historier om at man har opplevd både det ene og det andre for de som tror på sånt. Dessuten tror jeg man må opp dit om natta, eller aller helst overnatte for å få maksimalt utbytte. :rolleyes:

https://www.google.no/?gws_rd=ssl#q=nes+kirkeruiner+hjemsøkt

D

Dåbbel J

Gjest
    8X & Sluket.... Det der har morra mi prøvd på i over 40 år uten og lykkes... stygt redd for at det blir et stygt scenario om dere prøver dere :rolleyes:

mfufu...... ja.... dette var ikke det vi to hadde planlagt, beklager at jeg ikke får stillt opp med kaffe & skryt :(
    Men kommer nok tilbake til VestBredden på sightseeing..... ;)

BHO... litt usikker på hvorfor du heier, men tar det ikke ille opp av den grunn ;)

BZZ :rolleyes: Tror jeg skal stikke opp på ruinene etterpå - så dem er klar over min eksistens her oppe... STAY TUNED!!

Joda- jeg gir meg ikke på sentralen, ei heller med HORN lyd, det kommer nok opp noe etterhvert, men må bare ta den berømmelige dagen om gangen.... :rolleyes:

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Kjedelig at det stoppet akkurat på målstreken J.J, men går ut ifra at det ikke er tvangsflytting det er snakk om så noe positivt med Vormsund må det være? :)

D

Dåbbel J

Gjest
    Jepp, det var langt ifra det jeg håpet på. Men livet gjør noen turn offs og noen turn on´s, så da går det det veien høna sparker noen ganger :rolleyes:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.617
    Torget vurderinger
    23

Når det går den veien høna sparker, da snur du bare høna!

Eller du kan melde deg inn her;

WISE_LITTLE_HEN.png

D

Dåbbel J

Gjest
    ;)

Har meldt meg inn ;) ;)

Ellers så er det trivelig at du viser dit blide åsyn her :cool: Mr No Mercy

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    13.540
    Sted
    Smurfeland
    Er vel ingen som ser spøkelser på høylys dag. :rolleyes: Syns heller du skal stikke opp dit en natt det er fullmåne, eller enda bedre vente til en natt når den sedvanlige høsttåka legger seg over området. :eek:

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.617
    Torget vurderinger
    23
    Kirkeruinene på Nes er flotte - du kjenner gufset fra skunle forgangne tider når du ferdes der..

På baksiden av ruinene går det en sti ned til odden (372 m.) hvor Glomma møter Vorma, fantastisk friluftsområde hvor det går an å sette seg ned og tenke over saker & ting.

vg.jpg

Fiskekort i Glomma og Vorma koster 300,- / år. Mindre enn en time hos en terapeut og langt mer terapeutisk.​

D

Dåbbel J

Gjest
    Har startet på et lite prosjekt, et DBO...... Det blir skikkelig metall når det er ferdig, totalt hemmelighold seff, men jeg må jo tross alt tirre dere om dette.
    Har designet noe - one of its kind, og vi snakker her om norske tradisjoner, i hver sin ende av skalalen. Stay tuned - det vil komme bilder når produktet er ferdig :cool:

D

Dåbbel J

Gjest
    Sant det Sluket, skogen og naturen er fantastisk for min del når det gjelder og finne roen. Og det er ei heller vanskelig og få seg en matbit når enn er der oxo.
    Sitte og gjøre ingenting er fatastisk, uansett om det rører no jævli i huet eller ikke :rolleyes:

Kurima haparanda... ikkepedia kikket jeg på senest inatt for og se om det var kommet litt nytt om Chuck Norris 8)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.118
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Jøss, Vormsund av alle steder Dåbbel J:rolleyes:
    De har jo et butikksenter, to bensinmacker, en bru over Vorma, golfbane, kirkeruiner og en ungdomsskole i murstein som er nevnt tidligere her....
    Men du kan jo ta deg en snartur over andre brua (Glomma) også besøke Årnes, der er det litt mere urbant..:rolleyes:;)
    Velkommen til (Hedmark) rettes til Akershus:cool: åkke som;)

gismo

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn