Nettopp. Jeg personlig synes relgion er noe svineri. Men blir stående i statskirken. Jaggu bedre at de pengene går dit.Ja da blir det mer penger til andre trosamfunn i statlige midler pr medlem.
Ingen som tenker på at muslimene nå får tilsvarende mer.
Er ikke de i statskirken tullinger?Nettopp. Jeg personlig synes relgion er noe svineri. Men blir stående i statskirken. Jaggu bedre at de pengene går dit.Ja da blir det mer penger til andre trosamfunn i statlige midler pr medlem.
Enn å subsidiere alle andre tullinger![]()
Joda meg inkludert. Jeg er kanskje den største tullingen som står der. Men det er ingenting å juble for at midlene.Er ikke de i statskirken tullinger?Ja da blir det mer penger til andre trosamfunn i statlige midler pr medlem.
Nettopp. Jeg personlig synes relgion er noe svineri. Men blir stående i statskirken. Jaggu bedre at de pengene går dit.
Enn å subsidiere alle andre tullinger![]()
![]()
Dali igjen ?Spiller på noe ræl.
Har herren i livelista og det var en meget trivelig affære. Nå er jeg en sucker for progressiv musikk og det leverer Ihsahn så det holder.
Siden dagen er så bra idag så får vi balansere det litt....
Edit
Kan ikke få fullrost denne mannens evne til og skrive gode metall låter...
Han mestrer det aller meste... og er dyktig til og lage enkle og sobre detaljer
Ikke nevn Vaular og Bjella i samme setning!Det er jo litt kostelig at de beste norske artistene knapt blir nevnt mens Vaular og Bjella skrytes opp i skyene. Ihsahn, Pagans Mind, In Vain, Communic, med fler er det en liten odda gjeng som lytter til. Nå kan det se ut som både Communic og In The Woods skal gi ut ny skive og jeg regner med at det ikke akkurat blir noen topplasering på VG-lista for noen av dem.