Hehe, sant det!Jøss! Ja, det var mange bokser! Noen så litt nedstøvet ut, ikke i bruk? Høres ut som en strålende kveld for deg Jan Olav, du liker jo mer guffe og mindre småprat!![]()
|
Hehe, sant det!Jøss! Ja, det var mange bokser! Noen så litt nedstøvet ut, ikke i bruk? Høres ut som en strålende kveld for deg Jan Olav, du liker jo mer guffe og mindre småprat!![]()
Faen; her var det mange bokser!![]()
Faen; her var det mange bokser!![]()
User:GreyCat/Gear Acquisition Syndrome - Wikipedia, the free encyclopedia
Kjære JanR, vi er glade i dæ...men en intervensjon trengs
![]()
25-26kg med råskapGodklumpen til Jan, kjent som "Svampen"
![]()
Småprat er oppskrytt hehe.Jøss! Ja, det var mange bokser! Noen så litt nedstøvet ut, ikke i bruk? Høres ut som en strålende kveld for deg Jan Olav, du liker jo mer guffe og mindre småprat!![]()
Minner meg om noe jeg så på en "Albert & Herbert" episode...25-26kg med råskap
/jan
Gratulerer med et fantastisk brukernavn!Minner meg om noe jeg så på en "Albert & Herbert" episode...![]()
Det bør duGratulerer med et fantastisk brukernavn!Minner meg om noe jeg så på en "Albert & Herbert" episode...![]()
Jeg må også opp en tur og sjekke status i bunkersen snart igjen, føler jeg.
Godt spørsmålforresten, er du ekstra frempå i desember jan ? 3 bursdager i august er da ikke bare tilfeldig ?![]()
Eller restene avEr det Kon-Tiki jeg ser i bakgrunnen?![]()
Joa, kattene koste seg de.Hvitting er snadder
Tror vi har dratt opp gjennomsnittet litt her i husetdet hørtes bra utgodt å se at flere enn vi ligger over "norm" på antall barn
![]()
Ganske sikker.herlige bilder, janr.
men er du sikker på at det ikke var småsei dere kastet?
man kaster ikke hvitting, uansett hvor små de er.![]()
Så når den går i bleier ennå.Hvitting er en delikatesse Jan. Ikke for ingenting den kalles havets kylling.
Og den kaster du!![]()
Det skal du ikke se bort fra at jeg gjør. Ålreit med fisking av og til.Så når den går i bleier ennå.Hvitting er en delikatesse Jan. Ikke for ingenting den kalles havets kylling.
Og den kaster du!![]()
Mere der det kommer fra
Ta med deg stanga en efta-kveld til uka så ser vi hva som dukker opp fra dypet ?
Jeg holder kaffe - kjeks
/jan
Vist er det vel det.Det skal du ikke se bort fra at jeg gjør. Ålreit med fisking av og til.Så når den går i bleier ennå.Hvitting er en delikatesse Jan. Ikke for ingenting den kalles havets kylling.
Og den kaster du!![]()
Mere der det kommer fra
Ta med deg stanga en efta-kveld til uka så ser vi hva som dukker opp fra dypet ?
Jeg holder kaffe - kjeks
/jan
JavistFlott å få unga i gang med fisking. Etterhvert så kan de både hente og lage maten(fisken) sin sjøl.
Ikke lange veien for oss, men du trenger jo bare å gå 5 skrittKult. Og så har jo fisking en "misjon" om man skulle slumpe til ikke å få fisk.)Slenger ut et snøre innimellom her og , med varierende hell, selv om veien til sjøen er kort.)