hehe nøyer meg med vatten i kveld, og led zeppelin på nrk1snakker vi utdrikningslag "on-the-fly"?
SKÅL!
Går helt bra å skåle med vann også, vi er ikke så fine på dethehe nøyer meg med vatten i kveld, og led zeppelin på nrk1snakker vi utdrikningslag "on-the-fly"?
SKÅL!
/jan
Er viktig å finne seg små øyer... uansett, du skal vite, smerter er stort sett kortvarige og går over.. minner er for alltid..Tusen takk guttær
fått ett par timer på øyet, lys våken og kranglete kropp, inn med litt "sukkertøy" og se om jeg ikke får ett par timer til.
mens man venter på at det skal kicke in spilles det litt fra Bob Dylans siste, fin skive foresten.
/jan
Hei min venn. Ja, vært mangt et vått øye når jeg har skrevet - lest her også.Lenge siden jeg har vært innom og lest i tråden din Jan, og sitter her med klump i halsen og tårer i øyekroken, for dette var virkelig trist lesing!
Kjenner deg jo ikke så veldig godt, men har ihvertfall hatt gleden av å hilse på deg og besøke bunkeren din ved en anledning, setter også pris på de mange artige diskusjonene om alt og ingenting mens chatten på forumet var oppe og gå!
På den lyse siden ser jeg at du endelig har blitt såpass godt kjent med din kjære at dere nå har bestemt dere for å gifte dere (man må jo bli kjent med jenta først, det er jo noe alle vet)
Håper at både du selv og ikke minst familien din finner styrke og utholdenhet til at dere kommer helskinnet igjennom kampen mot dette faenskapet!
vi må selvsagt få til å legge ut et bilde eller to ila dagen-helgen.Lykke til i dag JanR. Håper dagen blir minnerik.
ps Legg gjerne ut et bilde hvis du føler for å dele litt.
Og klar som ett egg for dagens gjøremål
Late meg i noen min til først, tror jeg.
/jan