JanR's anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• T

tce-teams

Gjest
    Til lykke til deg og dine må du bli fort frisk janR savner deg her på hfs.

L

Lars.N

Gjest
    En riktig god helg Jan hvor en du nå er i verden prøvd få liv i deg på sms / tlf men helt stille , du løper vel rundt med nytt tlf nummer på den samsung maniken :)

Mvh

Lars

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.791
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal få sagt det, men jeg har i dag vært og besøkt både JanR og Rubyred på sykehuset. De ligger nå over/under hverandre på hver sin avdeling i Fredrikstad. Følesene ble så sterke av å se Jan nå. Han er veldig syk og lider av sterke smerter. Vanskelig å få kontakt med han og jeg er bekymret. Vi må alle være klar over at dette er ikke bra. Vet ikke hvor lurt det er av meg å skrive dette, men Jan er meget, meget syk nå..

Lasse

Milenko

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Antall liker
    1.485
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Mine varmeste tanker til deg og dine...
    Tenker på deg og har deg i hjertet under din massive kamp.

L

Lars.N

Gjest
    Takk for info @lassemann hadde noen bange føleser siden han ikke gir tegn fra seg (da ligger han i b5 blokka da kanskje ? )

Mvh

Lars

lassemann

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Antall liker
    4.791
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Takk for info @lassemann hadde noen bange føleser siden han ikke gir tegn fra seg (da ligger han i b5 blokka da kanskje ? )

Mvh

Lars
    Ligger nå på enerom (523). Han er ikke i stand til å kommunisere med mobil. Men han registrerer at du er der. Jan har det meget tøft nå...

Lasse

jokris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Antall liker
    2.604
    Torget vurderinger
    7
    alle varmer tanker til deg JanR, hang in there

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.193
    Torget vurderinger
    6
    Huffhuffhuff.. Speller litt Thule og tenker på deg Jan!

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    6.279
    Torget vurderinger
    32
    Alle gode tanker sendes deg og dine JanR. Det er nå du dine nærmeste må finne krefter dere ikke visste dere hadde.

Stå på!

Roy

KW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    390
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Alle gode tanker sendes deg og dine JanR. Det er nå du dine nærmeste må finne krefter dere ikke visste dere hadde.

Dette er Roy Ervin sine ord og jeg bruker de, siden jeg er dårlig med slikt, men disse deler jeg.

Mvh.KW

bjarnetv

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Antall liker
    5.822
    Sted
    oslo
    kjempetrist å høre at det går såpass dårlig jan.
    har hatt mye kreft i familien og vet hvor tøft det kan være... krysser fingrene og håper på det beste :(
    mvh bjarne

TrompetN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.03.2004
    Antall liker
    7.011
    Hold ut Jan! Det er hardt nå, men dette klarer du.
    Mine tanker går til dere begge i en vanskelig tid!

konemor

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Antall liker
    852
    Hei dere som følger min kjære jan. Som Lasse skriver er Jan veldig veldig syk nå. Var hos han på Ullevål tirsdag, da var han våken og fin og pratet og lo. Han fikk hyperkalemi der inne og var veldig slapp, men somm sagt kvikkna han til av dette. Han fikk smertepumpe der inne, så han hadde lite smerter. Så kom sjokket på onsdag. Han ble dement over natta. Smertepumpen ute av funksjon. Han var så høy på morfin at han hallisunerer og bare rører. Han ble også veldig urolig og ville hjem, så dem måtte igår gi han beroligende i tillegg til morfinen. De sa han ikke fikk ny pumpe før mandag. Ble såå lei meg og sa at han da ville være utilsnakkelig hele helga. Fikk sånen tlf idag tidlig og de sa at jeg ikke burde besøke han idag, da han er så neddopa at man ikke får kontakt. De lovet da og sette inn ny pumpe sånn at han blir medisinert på en bedre måte som ikke påvirker han like mye. Så lasse kom på en dag som morfinen og stesoliden hadde gjort sitt. Hun overlegen på kreftavd lovet meg idag at de skulle sette inn pumpe i dag og gjøre sitt for at han skal klarne opp, sånn at vi får kontakt igjen. Så hun sa at ikke alle klarner opp og får en bedre periode, men noen gjør det. Det er 50 /50 prosent sjanse. Han var fin tirsdag, men endte opp slik lasse så på onsdag. Idag har han enda ikke fått pumpe, da den avdelingen ikke hadde tid og kapasitet. Han var ikke akutt nok :( så sånn er det nå, hvordan dette går vet jeg ikke, jeg savner og sørger og synes dette er grusomt :( han er rett og slett så høy på medikamenter atde kalte det medisinert forvirring. Fikk også beskjed at han var slik pga strålingene mot hodet? Men vet jo ikke. Ikke har han fått i seg mat på halvannen uke heller:( vi tar nå en dag av gangen. Vi får se hvilken vei dette tipper:(

Sist redigert:

konemor

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Antall liker
    852
    La ut dette sånn at dere skal vite hvorfor lasse så han slik idag. Idag fikk jeg beskjed om ikke å besøke han. Dette på grunn av at han ikke er til og komunisere med og at han har vondt :( håper oghåper at han skal bli mer klar og kanskje komme seg, men jeg vet ikke om det vil skje :(

bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    11.897
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Tanker går til Jan - og konemor. Husk å ta vare på deg selv også i denne vanskelige tiden. Pårørende har av og til en tendens til å bli glemt. Flott at du/dere er så åpne om dette og informerer. Jan er en bauta her på forumet og vi vil så gjerne se han igjen.

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.912
    Torget vurderinger
    3
    De varmeste tanker sendes herfra. Håper i det lengste på en bedring av situasjonen.

samlanes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.02.2008
    Antall liker
    551
    Sted
    Hordaland
    Torget vurderinger
    1
    Trist å lese dette,håper han kjemper seg tilbake så godt det lar seg gjøre.
    God bedring Jan,med varme tanker herfra.

Mvh.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    6.722
    Torget vurderinger
    2
    Er så trist lesning dette. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt noe fornuftig, jeg vet ikke på hvilken måte jeg kan uttrykke hva jeg føler nå.
    Men det er ikke en time på dagen da jeg ikke tenker på Jan, og virkelig sender mine beste ønsker om det beste til både Jan og Konemor og resten av familien.

Men ord blir fattige i slike situasjoner, er ikke mye og stille opp med, annet enn ønsker og håp.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn