Hu der er ikke sann65finger skrev:Kule bilder Jan. Katta er sjef ;D
Ikke hjerte til å gi a bort.
/jan
Hu der er ikke sann65finger skrev:Kule bilder Jan. Katta er sjef ;D
Har a på kassett :JanOlav skrev:Nina Hagen på Khorn blir kult!
Fet plate, måtte sette den på her for å høre via Khorn! ;DJanR skrev:Har a på kassett :JanOlav skrev:Nina Hagen på Khorn blir kult!
Gleder meg til å høre a hønn, på vinyl ;D
/jan
Hehehe du din tjuvstarter !JanOlav skrev:Fet plate, måtte sette den på her for å høre via Khorn! ;DJanR skrev:Har a på kassett :JanOlav skrev:Nina Hagen på Khorn blir kult!
Gleder meg til å høre a hønn, på vinyl ;D
/jan
Takk for detJazzy skrev:Grattis med ny kvalitetsvinyl i samlingen. Ingen "audiofile" plater. Bare ekte musikk! ;D
Flotte bilder Jan. Den katta er jo bare herlig!
/Trond
Takk takkJazzy skrev:Bildene er helt topp, så du trenger på ingen måte å unskylde deg! :
Pøs på med bilder. Som du sa: Dette er en bilde tråd!!! ;D
Jaha ?Jazzy skrev:Har lagt planer, så plutselig....... , mens du
Lurær fælt nå..... ;D ;D ;DJanR skrev:Jaha ?
/jan
Naaa, litt bareJazzy skrev:Lurær fælt nå..... ;D ;D ;DJanR skrev:Jaha ?
/jan
Tålamod my young apprentice 8)Gago skrev:prøvd 10x5, janr?
funker den? eller har ungareren lurt deg?
;D ;DGago skrev:på den til venstre har produsenten lagt pengene inn i selve pickupen.
på den til høyre har produsenten lagt pengene inn i emballasjen.
hva tror du er smartest?
Hva tror du65finger skrev:Den ene esken kan brukes til småplukk. Hvem blir valgt? si det med en gang
AbsoluttGago skrev:funker 10x5 som den skal?
JanR skrev:AbsoluttGago skrev:funker 10x5 som den skal?
Låter som sagt litt "fersk/uinnspilt" men førsteinntrykket er "detta kan jeg leva med"
/jan
Titta på den jeg også, så strøken ut. Ja jeg hadde på meg lesebrillene ;DGago skrev:JanR skrev:AbsoluttGago skrev:funker 10x5 som den skal?
Låter som sagt litt "fersk/uinnspilt" men førsteinntrykket er "detta kan jeg leva med"
/jan
godt.
jeg fikk ikke testet den hjemme, men kikket på den gjennom et forstørrelsesglass og syntes den så "som ny" ut.
rett cantilever og spiss nål.
men øyne kan man jo ikke stole på, vettu
DVJanR skrev:Hva tror du65finger skrev:Den ene esken kan brukes til småplukk. Hvem blir valgt? si det med en gang
/jan
Gutten sin det65finger skrev:DVJanR skrev:Hva tror du65finger skrev:Den ene esken kan brukes til småplukk. Hvem blir valgt? si det med en gang
/jan
Det er jo ett must.Gago skrev:vi tar et nytt østfoldraid 10. okt, fingern.
da er det platemesse i freksta.
Noe nytt i saken ?Jazzy skrev:Lurær fælt nå..... ;D ;D ;DJanR skrev:Jaha ?
/jan
Jeg blir gjerne medGago skrev:vi tar et nytt østfoldraid 10. okt, fingern.
Selvsagt blir du det65finger skrev:Jeg blir gjerne medGago skrev:vi tar et nytt østfoldraid 10. okt, fingern.
65finger skrev:Må reise en del til uka i forbindelse med jobb men henger meg uansett på Gago 10 oktober (Hvis jeg får lov. Han har dårlig erfaring)JanR skrev:Gutten sin det65finger skrev:DVJanR skrev:Hva tror du65finger skrev:Den ene esken kan brukes til småplukk. Hvem blir valgt? si det med en gang
/jan
Blir det noen østfold tur i nærmeste framtid ?
/jan