Takk duStilig oppsett Jan,hva er det som står nede til høyre?
ha en god helg
mvh
Du må kline på ei bjørkeplate i front på hjørneskapene, var ikke veldig fint å se på. De tok seg litt finere ut på horna til BHO.Vis vedlegget 142196 Vis vedlegget 142197
Så...da får det være bra.
Guinness Draught og musikk er hva far behøver nå.
/jan
Helt klart det viktigste det!Skjer ikke.
Se det sånn unge mann, det spiller forrykende og det får være det viktigste
/jan
En mikrobølgeovn er ok, men to...! JanR, du trænger til mere plads, stort setup, stor herre-hule Vis vedlegget 142298
Litt toegget den der
Nå må jeg innrømme at det ble endel "styre pils" i går når jeg holdt på så ble ikke akkurat så mye finlyttinghva vil du i toppene har gjort med lyden kontra de andre ?
Har ferie og sommerværet er kommet så det blir nok noen timer her nede ser det ut forskal følge med etterhvert om inntrykka kommer spennende
Hehe greit nok det, men på den andre siden så får man jo testet litt.Spennende Jan.. Må ta meg en tur opp skjønner jeg.. Men nå minner det lite om Klipshhorn da..
mvh
lassemann
Takk duNydelig oppsett du har Jan. Denne tråden skal jeg kikke inom oftere.
mvh
Ang. ryddighet, er vi helt like. Tør ikke legge ut bilder av eget oppsett, da det ser helt for j.. ut.Takk duNydelig oppsett du har Jan. Denne tråden skal jeg kikke inom oftere.
mvh
Sliter med å holde det "ryddig" men det får så være.
Musikken er pri 1.
/jan
Ferie er kjektFerie er en god ting . Får ta meg en tur innom snart. Hva skjer på dac fronten?
Hehe Birger er flink med henda og trevirke Han har slengt ihopes toppene med alk hornet og Altec.
Stilig JanR, først så trodde jeg vi kikket inn på baksiden av et kirkeorgel
men ser nå at du har hønn på hønn
Sikkert artig å kunne velge litt frem og tilbake, er jo dette som gir meningen med å kunne "lytte seg videre"
i HiFi-livet
Det gjør jeg også, vi får "mase" litt på høvdingen, igjenjeg savner en chatt..
Vel tøft å se., håper det låter kanon
Aldri hatt så bra lyd her som nå, ta en turSpennende Jan.. Må ta meg en tur opp skjønner jeg.. Men nå minner det lite om Klipshhorn da..
mvh
lassemann
ALK horna gjør alt bedre, basta. I mine ører da selvsagt.hva vil du si toppene har gjort med lyden kontra de andre ?
det er slik jeg opplevde forskjellen da jeg fikk inn alk horna her auALK horna gjør alt bedre, basta. I mine ører da selvsagt.hva vil du si toppene har gjort med lyden kontra de andre ?
Kan med hånda på hjertet si at jeg har aldri hatt bedre lyd. Jaggu ikke sikker på hvordan jeg skal forklare det
ALK har har en mørkere klang, totalt fritt for "støy" (kan også lese som veldig sort bakgrunn), spiller totalt sømnløst/helhetlig, tegner opp store rom (alle veier), 100% int.med bass - diskant, ja i det hele tatt. Trehorn er, for meg, veien og lyset
Det må nevnes, nye strømledninger til dac og Rega (internt i dac og int-ekst. på Rega) gjorde også susen. De små ting vet du
Livet er godt, det spilles mye musikk og det nydes.
/jan