Jarre Technologies, wow!

Goophy

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.09.2010
Antall liker
21
Torget vurderinger
4
Mon tro om stigen er ekstrautstyr eller ei.

mwt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.10.2007
Antall liker
14
Sted
vestfold
For den prisen er det nok selveste mr laser Jarre som kommer og skrur det hele sammen :) ellers var det nok av effekt men den BØR ha en aldres grense på -tja:14-16? det er nok ikke ufarlig å deisse ned fra toppen av tårnet -eller om ungene skulle finne på å klatre i selve tårnet :)

Tittet på de andre produktene og den Aeropad Two docking løsningen var ganske så lekker... om jeg ikke ser feil er det faktisk 2 stk høyttaler elementer per kanal? + noe bass løsning bak frontplatten? uansett lekker synes jeg.

[url]http://www.jarre.com/Ipad-Dock-Station-AeroPad-Two#[/url] [/img)

Men Aero Dream One -tja, sikker noen som vil kjøpe den og

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Antall liker
3.596
Sted
Stavanger
mwt skrev:
For den prisen er det nok selveste mr laser Jarre som kommer og skrur det hele sammen :) ellers var det nok av effekt men den BØR ha en aldres grense på -tja:14-16? det er nok ikke ufarlig å deisse ned fra toppen av tårnet -eller om ungene skulle finne på å klatre i selve tårnet :)

Tittet på de andre produktene og den Aeropad Two docking løsningen var ganske så lekker... om jeg ikke ser feil er det faktisk 2 stk høyttaler elementer per kanal? + noe bass løsning bak frontplatten? uansett lekker synes jeg.

[url]http://www.jarre.com/Ipad-Dock-Station-AeroPad-Two#[/url] [/img)

Men Aero Dream One -tja, sikker noen som vil kjøpe den og
[/quote]
Jeg og kikket litt på denne, da den har Airplay.
Kan skaffes for en løselig penge.
Ingen norsk leverandør....

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
4.920
Torget vurderinger
1
... kun 3 meter og 40 høy ... og bare 395 kg ... noe sier meg at det ikke er ment som hjemmeunderholdning 8)

mvh
KJ

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
KJEMPE-LOL! Dette må være en svært forsinket 1. april spøk :D

som om noen klatrer opp 3,4 meter for å docke ipadden sin ? ser for meg den festen.. blodbad :)

hahah:)

HHH

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.11.2009
Antall liker
2
Og jeg som trodde jeg allerede hadde sett teit hifi-utstyr!
Dette er en sikker pallplass...

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Antall liker
550
Torget vurderinger
1
Dette var helt fantastisk!
Selv om den store blir litt overkill, er Aerosystem One by faaaaaaaaaar den råeste iPod-docken noensinne. Skulle ønsket de kunne laget en litt tjukkere versjon som hadde plass for iPad også.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.159
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Det ER plass til Ipad. Den er avbildet med Ipad på i bildet på den øverste linken.

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Antall liker
550
Torget vurderinger
1
Nå må du rulle inn! Jeg kommer ikke her og sier at jeg ønsker at toppmodellen på 395kg skulle vært litt tjukkere.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.014
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Man skrev:
Nå må du rulle inn! Jeg kommer ikke her og sier at jeg ønsker at toppmodellen på 395kg skulle vært litt tjukkere.
Å nei? Synes godt den kunne vært feitere til den prisen, jeg. Stupid ass technology!

Du får vel se på de modellene som heter noe med Pad, da. Ikke det, jeg skjønner hvorfor du vil ha det lille tårnet også, men vakkert er det ikke det heller. Eneste forskjell er at du nok har råd til det, og at du ikke trenger stige for å dokke den. Men du har kanskje rett i at den burde vært kompatibel.

Hva med å se på B&Os iPad-dock isteden? Den virker ganske fornuftig, selv om den ikke ser ut som en prop fra en science fiction-film.

Topp Bunn