TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
På CD
Vedlegg
-
43.5 KB Visninger: 306
Det mest kjente albumet til The Crusaders - Street Life. der Randy Crawford er vokalist på tittelsporet... Bare å lete octoct skrev:Det Crusaders coveret har jeg sett. Men kan jo ikke gå igjenom 1000 skiver vinyl. Spiller stadig Callaway. Jævlig god skive(cd).
Har lett, fant ikke. Hvis Randy Crawford er med, har jeg den nok ikke. Har en skive med henne fra 80 tallet. Boulevaerd song, tror jeg den heter. Ikke jazz, mer pop.TTmania skrev:Det mest kjente albumet til The Crusaders - Street Life. der Randy Crawford er vokalist på tittelsporet... Bare å lete octoct skrev:Det Crusaders coveret har jeg sett. Men kan jo ikke gå igjenom 1000 skiver vinyl. Spiller stadig Callaway. Jævlig god skive(cd).
Den ser sinnssykt bra ut!! Mon tro om naboen har den - han har nesten "alt" fra 50-tallet, og det meste i original. ....Burnt_Island skrev:Dette er trygt innenfor kanten. Western Suite - Jimmy Giuffre 3 (dec. 1958) En fantastisk plate fra en fantastisk trio. Ingen solist med komp, ingen ego, kun et fantastisk samspill og lettflytende timing.