Relativt, har lyttet men eier ikke så mange andre skiver men AH, denne er likssom litt vanskelig å tangere...En av mine største favoritter....regner med at du er oppdatert på RG utgivelsene hans....?
Rune Grammofon Arve Henriksen
Det er en viss fare for at du ville likt denne...Rune Grammofon RLP 3147 - Arve Henriksen: Places Of Worship (LP)Relativt, har lyttet men eier ikke så mange andre skiver men AH, denne er likssom litt vanskelig å tangere...En av mine største favoritter....regner med at du er oppdatert på RG utgivelsene hans....?
mvh
Ahh, den nyeste, den har jeg ikke hört, en bestilling legges prompte ...Det er en viss fare for at du ville likt denne...Rune Grammofon RLP 3147 - Arve Henriksen: Places Of Worship (LP)Relativt, har lyttet men eier ikke så mange andre skiver men AH, denne er likssom litt vanskelig å tangere...En av mine største favoritter....regner med at du er oppdatert på RG utgivelsene hans....?
mvh
Ja de har jo jobbet litt i sammen de to herrene der. AH bor forresten i samme by som deg, han gjorde i hvertfall det sist jeg snakket med han.Ahh, den nyeste, den har jeg ikke hört, en bestilling legges prompte ...Det er en viss fare for at du ville likt denne...Rune Grammofon RLP 3147 - Arve Henriksen: Places Of Worship (LP)Relativt, har lyttet men eier ikke så mange andre skiver men AH, denne er likssom litt vanskelig å tangere...En av mine største favoritter....regner med at du er oppdatert på RG utgivelsene hans....?
mvh
Derimot er jeg veldig Davis Sylvian fan, og har det meste, mye tangerende musikk i den leiren om tar utgangspunkt i Carthography" skiva....
mvh
Bestillt!! Ah, da kanskje han holder konserter på Nefertiti, får ha ett xtra öye etter det, skulle värt en höydare å få en slik konsert med seg ...Ja de har jo jobbet litt i sammen de to herrene der. AH bor forresten i samme by som deg, han gjorde i hvertfall det sist jeg snakket med han.Ahh, den nyeste, den har jeg ikke hört, en bestilling legges prompte ...Det er en viss fare for at du ville likt denne...Rune Grammofon RLP 3147 - Arve Henriksen: Places Of Worship (LP)
Derimot er jeg veldig Davis Sylvian fan, og har det meste, mye tangerende musikk i den leiren om tar utgangspunkt i Carthography" skiva....
mvh
Den har jeg ikke, men virker interessant nok til å ville ha, har merket meg den, takk for tipset!!Har du denne? Vet ikke hvordan den er å få tak i nå, kom ut i 2000 på Pan M records, Honorè og Bang sitt selskap. Bør høres.
Vis vedlegget 238875