J
Jim.I.Hendriksen
Gjest
Er den Mobleyen presset hos QRP? Jeg synes AP sine plater ble enda bedre etter at QRP så dagens lys. MM har alltid vært veldig bra synes jeg, Ikke minst coverne, er de like bra på de nye platene?
Kjøper mest reutgivelser av klassikere fra us, og har kjøpt nesten alt fra Hubro, Rune og NoBusiness Records de siste årene så jeg får inn endel nytt (for mye?) også.Ja det er alltid en fare for at man går glipp av de spesielle sakene hvis man ikke passer på. Har prøvd å være skikkelig selektiv de siste halvannet året, mest pga at jeg prioriterer tape men også det faktum at jeg har kjøpt så mye i flere år som kun blir spilt en gang og to og så havner det i hylla og blir der. Det er klart best med kvalitet enn kvantitet. Men samtidig så oppdager man ikke nye ting hvis man er kjip, en balansegang dette.
Jeg abonnerer, men tror det tar rundt 10 dager fra de er sendt (som ED og AS), og de pakker skikkelig.Hvor lang leveringstid sånn ca. er det nå når man kjøper direkte fra MM?
Spør fordi jeg lurer; hvorfor var det uventet med god lyd?
Ja, det er jeg sikker på. Og ekstra mosjon er jo bare positivt.Ja, å snu dem er en ting men du må skifte plater også for å høre et album. Men det er jevnt over veldig bra kvalitet på disse.
Fordi vinylskiven, som er en nypressing, seff. Var rimelig.Jim.I.Hendriksen skrev:Spør fordi jeg lurer; hvorfor var det uventet med god lyd?
Ok, er det den fra Original Jazz Classic? Har ikke hørt den men alle jeg har/har hørt av denne er veldig bra, prøv Mono utgaven fra AP; Fantastisk! DCC ga også ut en som var kanonbra.Fordi vinylskiven, som er en nypressing, seff. Var rimeligJim.I.Hendriksen skrev:Spør fordi jeg lurer; hvorfor var det uventet med god lyd?
mvh
Skal sjekke utgivelse v. anledning.Ok, er det den fra Original Jazz Classic? Har ikke hørt den men alle jeg har/har hørt av denne er veldig bra