M
musicus
Gjest
Som en oppvarming innfor en Euphonia kveld med Peak & Vitus....
mvh
mvh
Den har jeg aldri hørt. Hvordan er den i forhold til Chaser?emotikon skrev:Hvorfor ikke ta denne i samme slengen?
Terje Rypdal / David Darling - EOS
En av mine favorittplater.
Ja, kjøpte den nettopp på Platekomp. Denne er vel også fra 1959(?). Veldig bra årgang det 8)65finger skrev:En selvfølge i samlingen denne også
For de av oss som ikke er vinylister ligger denne ute som cdversjon på cdon.com til 49kr. Hvis Ollie er så klar i sin anbefaling så tør i alle fall ikke jeg la være.olllie skrev:Akkurat nå:: Verdens beste plate:: JOE HENDERSON:AGE ONE. Disse 180 grammerne må være Guds gave til oss audiophile!!
Olllie
Elektron skrev:Sitter litt sent oppe i kveld/natt. Det skyldes nok at jeg er alene hjemme i vinterferien. Da blir det til gjengjeld en deilig natt med jazz. Sitter nå og lytter til The Roy Hargrove Quintet med albumet "earfood". Utrolig kvalitet på innspillingen noe som Hargrove selv sier har vært et mål. Som han uttaler om sin produsent " Al Scmitt, who allows you to completely forget about the technical side, and focus on the music" (Denne tror jeg treffer deg Ollie)
Elektron