stingsilda
Hi-Fi freak
Da blei det litt anna igjen.
Har ikke hørt så mye på den enda men lover godt.
Har ikke hørt så mye på den enda men lover godt.
Spilte nettopp samme album ( men fra Qobuz).
Måtte sjekke.Flott album, har 73 utgaven. Har du sammenlignet utgavene?
Takk for at du deler
Kult!! Takk for tips!!Flott og kreativ norsk ungdom fra Hallingdal, disse liker jeg. I landskapet folkemusikk/jazz, synes de treffer veldig bra.
Nydelig lyd og et flott utbrettcover
Vis vedlegget 755915
De har gitt ut en til som heter "Du Milde Verden" som er minst like bra, og like bra lyd og cover.Kult!! Takk for tips!!
Begge er bestilt!De har gitt ut en til som heter "Du Milde Verden" som er minst like bra, og like bra lyd og cover.
For meg er den plata lyden av varme, tome sumardagar når alle andre har reist vekk og det snik seg på ei kjensle av å vera borte frå alt. Og så tenkjer eg alltid på Robert M. Pirsig, eigentleg berre fordi det var der eg høyrde om "chautauqua" fyrst. Glimrande plate.Nydelig plate på søndagsmorran! Vis vedlegget 755816
"I'VE CHANGED MUSIC FIVE OR SIX TIMES": MILES DAVISNoen album blir man aldri ferdig med.
Jeg finner noe nytt hver gang jeg hører In a Silent Way.
Vis vedlegget 756073
Herlig! En nydelig plate spør du meg!!@oal - Er også i ECM-hjørnet. Hører på denne, selv om det blir mer i folkemusikk enn jazz kanskje:
Vis vedlegget 756085
Platene til Anouar Brahem er helt fantastiske. Favoritten er The Astounding Eyes of Rita, og særlig sporet med samme navn. Nydelig musikk og lydkvalitet.Herlig! En nydelig plate spør du meg!!