YesJens
Musikkelsker og Livsnyter😊
Forstår godt at du ikke legge deg når du har den her...alt for seint, men eg berre må spele ei plate til.. Vis vedlegget 841897
Takk for at du delte akkurat denne
Forstår godt at du ikke legge deg når du har den her...alt for seint, men eg berre må spele ei plate til.. Vis vedlegget 841897
"Inngangsporten" min inn i jazzverden. Utrolig godt album som jeg ikke blir lei.Denne er 63 år i dag.
Ble spilt på «Pålle» på Ski mens vi ventet på toget hjem til Ås. Første året på gymnaset. Første plate jeg kjøpte i NYC var Carnegie Hall konserten med Brubeck, på AFS utveksling. Musikken holder fremdeles.
Kom på denne filmen, mange er sikkert kjent med den… Anbefales!Clark Terry himself!
Takk for tipset! Er det 2021- eller 1988-utgivelsen du har?Chet sent på kvelden slår aldri feil Denne utgivelsen anbefales mtp. fantastisk fin lyd fra live opptak, spesielt trommene trøkker skikkelig bra.
Vis vedlegget 842902
Bare hyggelig Dette er 1988 utgivelsen fra "Europa". Har sett det har kommet en re-utgivelse fra 2021 ja, men vet ikke hvordan den låter.Takk for tipset! Er det 2021- eller 1988-utgivelsen du har?