torhv
Medlem
- Ble medlem
- 30.04.2006
- Antall liker
- 11
Jepp-jepp, har gått på repeat her i kveld...Anbefalt av Herr Sluket. Og ja denne er virkelig helt utrolig god. Fenomenal faktisk. Disse herrene har en link på scenen er nærmest telepatisk. Så har de jo spilt sammen en god del før i tiden. Og hele gjengen ellers er utrolig gode musikere. Sjelden vare å høre så bra slagverk og perkusjon. Lyden er prima. Denne bør dere høre. Vis vedlegget 856378
Ikke akkurat smeltet smør med fløte på den der! Ganske røff til tider. Men du verden, det er bra musikk.
Ganske fløteaktig samanlikna med John Coltrane - A Love Supreme, den «sleit» eg med lenge!Ikke akkurat smeltet smør med fløte på den der! Ganske røff til tider. Men du verden, det er bra musikk.
Då må du få tak i denne også, om du ikkje allereie har den?"Blues and the Abstract Truth" av Oliver Nelson er vel en av mine favoritter innenfor Jazz sjangeren. Fikk denne her i dag av samme artist, bare et annet album. Ordentlig gøy å høre i gjennom for første gang
Vis vedlegget 857695
Du vet du hva, den der så jeg her om dagen for første gang. Har aldri hørt, men det må gjøres noe med. Takker meget for det gode tipsetDå må du få tak i denne også, om du ikkje allereie har den?