Og nydelig, synes Tord er en mester med å blande rolig jazz med dryss av "eksploderende" gospel.Avslappende:
Vis vedlegget 883625
Hører på den nå, takk for tips. Mye fint her.Dette likte jeg.
Vis vedlegget 884117
Takk for tipset! Før jeg må innse at jeg bør starte subwooferprosjektet mitt, er det noen spesielle spor jeg bør lytte til?"Sakralt" på E18 i dag. En fornøyelse å høre en solid 12-tommer med 1500 watts forsterker jobbe med de dype, fete orgeltonene. Min tidligere ellers så fortreffelige stativhøyttalere hjemme hadde ikke hatt så mye å by på her. D'herrer Kleive og Reiersrud leker med kirkeorgelets og gitarenes mange klangmuligheter. Musikalsk høytid
Vis vedlegget 883279
Ingen årsak! For ordens skyld, dette var i bilen (..på E18...). Og 1500 watt er nok ikke RMS... Men likevel mer enn tilstrekkelig. 12-tommeren har en tett kasse på ca 34 liter. Det er ordentlig dyp bass på flere kutt, men det mest ekstreme sporet er det siste. En pulserende, kjellerdyp tone over lange partier. Må få testet hjemme også. Regner med det blir litt knapt fortsatt, har lekt med tanken om sub selv... Ellers tenkte jeg underveis at jeg var glad for at jeg hørt gjennom alt. Ett eller to spor alene favner ikke de mange musikalske krumspringene... Lytte til!Takk for tipset! Før jeg må innse at jeg bør starte subwooferprosjektet mitt, er det noen spesielle spor jeg bør lytte til?