Steinar.Sv
Hi-Fi freak
Var nok heller Håndverkeren i Oslo
Liker denne sub-sjangeren av Jazz svært godt.
Da har du mer her.Liker denne sub-sjangeren av Jazz svært godt.
Andreas Dreier spilte med to andre på en fest jeg var med og arrangerte nylig. Veldig hyggelig fyr.
Ballonging!Snakker vi norsk, nordisk, europeisk jazz så blir det ikke mer klassiker enn Belonging. For en gjeng de fire var! Lurer på hva Jarrett tenkte da det gikk opp for han hvilket fantastisk band han hadde med seg. Med et par lokale karer som bodde et par trikkestop fra studioet til Bendiksen. Garba er i full fyr og har virkelig funnet tonen sin. Og Kongshaug definerte ECM-soundet der og da, 24 og 25 april 1974.
Jeg har nettopp oppgradert til den orginale 1974-pressingen fra Pallas Schallplatten. Den er lett å finne til nesten ikkno pæng og går nypressen fra 2015 en høy gang!
Vis vedlegget 893527
Tror ikke vi trenger å begrense oss til Europa!!Snakker vi norsk, nordisk, europeisk jazz så blir det ikke mer klassiker enn Belonging. For en gjeng de fire var! Lurer på hva Jarrett tenkte da det gikk opp for han hvilket fantastisk band han hadde med seg. Med et par lokale karer som bodde et par trikkestop fra studioet til Bendiksen. Garba er i full fyr og har virkelig funnet tonen sin. Og Kongshaug definerte ECM-soundet der og da, 24 og 25 april 1974.
Jeg har nettopp oppgradert til den orginale 1974-pressingen fra Pallas Schallplatten. Den er lett å finne til nesten ikkno pæng og går nypressen fra 2015 en høy gang!
Vis vedlegget 893527