- Ble medlem
- 06.04.2019
- Antall liker
- 11.350
Siste de gjorde sammen, 1 mnd før JZ døde...Nå blir det liv i jazz himmeln`..
Jeg også.Jeg hørte jz bare rett før dette.
Dette var gode nyheter. Har det komt en liste på titler de skal gi ut? Håper for mange newjazz og riverside titler. De to første er topp plater.Craft kommer nå med OJC re-utgivlser og i motsetning til ECM så har de valgt attraktive album som de 2 første. Har endel OJC som var rimelige (og bra) for rundt 10 år siden (fra kr.129) men disse blir premium (dyre) med pris på $69 i USA så kan bli dyrt i Europa.
Vis vedlegget 897813
Herlig!!Dette har man jo knapt turt håpe på.
Er det kanskje også lov å håpe at disse blir presset på Schallplattenfabrik Pallas ?
ECM Announces "Luminessence"—a New Audiophile Vinyl Reissue Series
"CUT FROM THE ORIGINAL MASTERS MADE IN EUROPE ANALOG PRODUCTIONS WHEREVER POSSIBLE"
Maestro is gone. Alle blue note plater hans bør høres, føles og studeres. Også som sidemann. Med miles, med lee Morgan, med jazz messengers osv...Ble et naturlig valg i kveld.
Vis vedlegget 897980
Ikke kommet info om flere men det er vel ikke usannsynlig at det blir noe med Monk/Miles/Evans/Coltrane? Håper det komme noe utenom de vanlige klassikerne da de kan velge fra over 800 album. Om det ikke kommer lyriske tilbakemeldinger på disse nye så har jeg ikke noen planer om å erstatte de rimelig OJC jeg har fra før.Dette var gode nyheter. Har det komt en liste på titler de skal gi ut? Håper for mange newjazz og riverside titler. De to første er topp plater.
Ikke kommet info om flere men det er vel ikke usannsynlig at det blir noe med Monk/Miles/Evans/Coltrane? Håper det komme noe utenom de vanlige klassikerne da de kan velge fra over 800 album. Om det ikke kommer lyriske tilbakemeldinger på disse nye så har jeg ikke noen planer om å erstatte de rimelig OJC jeg har fra før.
Nei, har ikke sett noe "sendeskjema" ennå, men tipper de første to ikke er veldig langt unna.Herlig!!
Vet du når disse kommer??
Blir veldig spennende!!Nei, har ikke sett noe "sendeskjema" ennå, men tipper de første to ikke er veldig langt unna.