Ojjj!!
Jepp. Bytta den mot litt plater som stod i hyllene her og ikke ble spilt....Ojjj!!
Har du shoppa hos Jan i Platesjappa?
Det må ha vært et sterkt bytteforholdJepp. Bytta den mot litt plater som stod i hyllene her og ikke ble spilt....
Av de som er annonsert så hadde jo duoen New and old dream/Afric Pepperbird vært en debut av en ny premium serie verdig. Afric Pepperbird gikk det lang tid før jeg oppdaget da den ikke kom på cd før 2000 tallet (2005-7 ref discogs ex japan), for min del så gikk det nedover med interessant musikk fra Garbarek etter denne selv om det er andre album som også er bra.Jeg visste vel at jeg har den og har sett etter den en ukes tid nå, men enhver idiot må jo forstå at den ikke skal arkiveres etter H for High!
Flott plate, veldig ECM, sterke navn, likevel har jeg vanskelig å forstå hvorfor den er valgt til å debutere ECM sin nye reissue serie. Mulig den står sterkere hos det amerikanske publikumet enn her.
Vis vedlegget 900679
Bare en helt nyyyydelig plate!Musikk av gudfaren til Polsk jazz, Krzysztof Komeda kjent også for å ha skrevet all musikk til tidlige Polanskifilmer.
Her har Tomasz Stanko med seg en septet med blandt andre Terje Rypdal, og Jon Christensen.
Spennende album fra 1997.
Vis vedlegget 901039
Tror jeg mangler den, det må vel fikses.Kjøpte denne etter konserten i Bjergsted for 2 år sidan (på dagen). Måtte bli på cd, for lpen var ikkje komen på det tidspunktet. For ein driv!
Vis vedlegget 901155