stingsilda
Hi-Fi freak
Da blei det en gammel kjenning på tallerkenen her
Et favoritt,den plate er noe spesielt,noe av det beste i impulse katalogen syns jeg.Trommeslager Roy Haynes sin kvartett fra 1962.
By the way. Han ble 99 år gammel i går!! Hurra!
Vis vedlegget 1005769
Ja, jeg synes dette var bra, det finnes jo et helt lite univers med folk som har vært innom Snarky Puppy. Mye spennende der. En hel rekke med utmerkede musikere ( Corey Henry og Larnell Lewis blant flere…).^ Bill Laurance is a 5-time GRAMMY® award-winning pianist, composer and arranger, whose rise to fame with the world-renowned outfit Snarky Puppy, has paved the way for a flourishing solo career.
Nytt for meg. Men høres svært spennende ut.
Undervurdert Trompet spiller, mange gode låter med nat adderley. Må sjekke den plateSå Cannonball ble spilt her tidligere, så tenkte jeg skulle spille lillebroren... Storebror deltar også på et par låter her...
Vis vedlegget 1005792
Alt med Shelly manne i contemporary kan anbefales, alltid gøy og spennende musikkTrommeslager Shelly Manne og hans menn fra 1959.
Ble tipset om disse fire liveplatene i denne tråden. Et meget godt tips.Håper de andre tre også kommer ut i denne serien fra Craft.
Vis vedlegget 1005938
Den plata med Sonny Rollins som ligger på spilleren til Donald Fagan på coveret av "The Nighfly" er er strålende eksempel. Sonny Rollins & The Contemporary Leaders. Mye bra på Contemporary ja.Alt med Shelly manne i contemporary kan anbefales, alltid gøy og spennende musikk
Den må sjekkes ut....