Russisk bootleg. Finner ikke originalen. Platene fra B13 er svartelistet på Discogs. Like greit.Sikkert Russisk pressing, rett fra en offisiell CD-utgivelse....
Russisk bootleg. Finner ikke originalen. Platene fra B13 er svartelistet på Discogs. Like greit.Sikkert Russisk pressing, rett fra en offisiell CD-utgivelse....
Besnærende saker dette, utrolig «krisp» innspilling, gøy å høre på!
denne var helt RÅ......tydeligvis ikke hørt den før...ha-ha
…har jobbet litt med det samme… visste ikke om denne, Bobo Stenson er en favoritt. Skal sjekkes ut! Hørte forresten Garbarek live i Stvgr for noen år siden, med bl annet Trilok Gurtu. Var verdt turen!Vis vedlegget 1081353
Tror "feilen" jeg gjorde da jeg prøvde å venne meg på Garbarek tidligere, var å starte med ham som soloartist. Dette føles mye mer tilgjengelig!![]()
Prøv denne. Sjølv kona liker den.Vis vedlegget 1081353
Tror "feilen" jeg gjorde da jeg prøvde å venne meg på Garbarek tidligere, var å starte med ham som soloartist. Dette føles mye mer tilgjengelig!![]()
hadde jeg glemt...tatt ut av hylla for første gang på minst 20år!Vis vedlegget 1081353
Hvorfor bare europeiske?Siden man er inne på Garba.
Denne har rukket å bli 20 år gammel.
Med Kim Kashkashian (nei, ikke hun andre!) og Manu Katché.
Dersom du har europeiske venner som drømmer om nordlyset, som vil komme på besøk for å se fjell, vidder og reinsdyr, da er dette soundtracket. Vis vedlegget 1081392