- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 3.912
Søndag morgen. Jeg har fyra opp anlegget, sparket i gang platespilleren og starter med denne:
|
Herlig plate. Hvis ikke jeg tar feil så er den direkte fra graverende.........sorry.....direkte gravert.Plata som (nesten) fikk meg til å skrote hele CD-riggen en gang på 90-tallet. Ble nesten depressiv etter en vinyldemoen hos @LMC. Her var en eksplosiv dynamikk og frigjorthet som gruset lyden fra min digital-rigg.
Hjertet gjorde et hopp da jeg nylig fant igjen plata på Råkk og Rålls til en betalbar pris. Fin musikk og lyden er like gnistrende, avspilt i min vinylrigg på hytta.
Vis vedlegget 1111967
Erindrer også noe om det, men min versjon er fra tape. Den finnes også som SACD, så det må foreligge en mastertape.Herlig plate. Hvis ikke jeg tar feil så er den direkte fra graverende.........sorry.....direkte gravert.![]()
De to var jeg på konsert med for tja, 45 (?) år sidenDenne var interessant, kun Burton og Corea. Ikke stor Corea fan, men dette funka godt, flott samspill mellom disse to! Utrolig flott og dynamisk lyd! Japan press…
Vis vedlegget 1112271