M
musicus
Gjest
mvh
Det var da veldig som du har havnet på jazzkjøret da berxter, men den er bra den der Coleman platen...berxter skrev:I dag ble det jaggu Ornette Coleman og gjengen i Stockholm:
B
Ja, det har blitt mye i det siste; har blitt tilført en hel haug, og det må jo høres på... Nå blir det snart noe Mingus, kjenner jeg.Minutten skrev:Det var da veldig som du har havnet på jazzkjøret da berxter, men den er bra den der Coleman platen...berxter skrev:I dag ble det jaggu Ornette Coleman og gjengen i Stockholm:
B
Ah, En av mine store favoritter...berxter skrev:Ja, det har blitt mye i det siste; har blitt tilført en hel haug, og det må jo høres på... Nå blir det snart noe Mingus, kjenner jeg.Minutten skrev:Det var da veldig som du har havnet på jazzkjøret da berxter, men den er bra den der Coleman platen...berxter skrev:I dag ble det jaggu Ornette Coleman og gjengen i Stockholm:
B
B
En klassiker den der. Hva synes du om sen Mingus, dvs fra 70- tallet? (Mye bra der og IMHO)berxter skrev:Det ble denne:
B
Changes platene er veldig bra. Kan og anbefale: Let My Children Hear Music og Mingus Moves.berxter skrev:Jeg har ikke hørt så mye av det, må jeg medgi. Dog synes jeg at alt jeg hittil har hørt er aldeles utsøkt, og tar med meg det jeg finner etterhvert. De to Changes-platene skal ihvertfall handles inn.
B