- Ble medlem
- 06.04.2019
- Antall liker
- 11.026
Peter Erskine, Rita Marcotulli, Palle Danielsson Live In Genova 2014.
Mye Bill Evans og Scott La Faro her, så jeg satte på denne. Dette kan ta litt tid...
Vis vedlegget 643082
Prøvde å finne ut hvilken plate/samling dette var men fant ikke ut.. Hava er det og hvor er den utgitt?
En av mine favoritter! På de drøye 30 årene han levde så ga han heldigvis ut en mengde album. Ser at Niels H. Ø. Pedersen er nevnt tidlgere på siden og hans live opptreden med Petrucciani er forykende
Tusen takk for tipset. Virkelig flott plate...
Enig der jaEn av mine favoritter! På de drøye 30 årene han levde så ga han heldigvis ut en mengde album. Ser at Niels H. Ø. Pedersen er nevnt tidlgere på siden og hans live opptreden med Petrucciani er forykende
Hehe...iallefall sjelden man ser en slik ”contradiction” jeg ville ikke seilt med den kompassrosa ...bra skive!^Bobo føler seg vist ubesluttsom. Men etter kompassrosen å dømme befant han seg i ett Fransktalende land. Da bør man jo ikke nøle...rødvin.
Nytt bekjentskap for meg, men takk for nytt glimrende tips!Spot on mtp sammenligning med EST ogsåUtgitt i dag, GoGo Penguin sitt selvtitulerte album. De skuffer ikke denne gangen heller! For de som ikke kjenner denne trioen så er det nærliggende å si, et mer moderne EST på speed
Vis vedlegget 645614
Anbefaler de to forrige albumene også og da spesielt Humdrum star. En høyoktan skiveNytt bekjentskap for meg, men takk for nytt glimrende tips!Spot on mtp sammenligning med EST også
Husker konserten på Breivei under Maijazzen i `96 med dette prosjektet, fantastisk minne! Noe av det jeg huskerterje rypdal - if mountains could sing
Fin plate, liker denne hakket bedre. Like høyt nivå og lyd:
Høyt nivå og god innspilling. Men litt dølt
Den skal prøves etterpå.Fin plate, liker denne hakket bedre. Like høyt nivå og lyd:
Vis vedlegget 647382