Steinar.Sv
Hi-Fi freak
The Fiddling Viking sammen med en passe bra svensk gitarist
Ulf Wakenius förtjänar väl litt mer än bara «passe bra svensk gitarist»! Dessutom kommer vi från samma sted.
Takk for at du deler, knall album🦻Johnny Griffin på Montmartre i Køben, 4 og 5 juli 1973.
SteepleChase SCS-1004
Brillene til Johnny er jo verd prisen alene! Miles må ha vært misunnelig. Det låter ganske fett og tett også. Mads Vinding legger jo noen überkule bassgrooves i bunn som Johnny og Kenny Drew kan leke på.
Vis vedlegget 812972
Platen med «Julle» og Bergersen skulle jeg gjerne ha hørt.
Ledige billetter ser jeg! Kanskje en skulle ta turen.... fantastiske musikere hele beitet.Om halvannen uke i Stavanger, du hadde vel passet inn her også?
MaiJazz: Mike Stern/Bill Evans Band feat. Dennis Chamber og Gary Granger
Mike Stern og Bill Evans tilbake på Maijazzz - nå i samme band!maijazz.no
Dave Weckl på trommer neste gang kanskjeLedige billetter ser jeg! Kanskje en skulle ta turen.... fantastiske musikere hele beitet.
Chambers er ikke noe dårlig alternativ. Nå gjelder det bare å finne egnet overnatting etter konserten.Dave Weckl på trommer neste gang kanskje
nei men noe stivryggetChambers er ikke noe dårlig alternativ. Nå gjelder det bare å finne egnet overnatting etter konserten.
Favoritt gruppe her i huset.Noen har nevnt denne før. Men den er så bra at den kan nevnes igjen!!
Detter er tøft!!! Vis vedlegget 813417
hvem er det?Favoritt gruppe her i huset.
Svenske Fire!hvem er det?
Begynner virkelig å bli det her også!!Favoritt gruppe her i huset.
De spiller selvsagt i Oslo også..Ledige billetter ser jeg! Kanskje en skulle ta turen.... fantastiske musikere hele beitet.