Snakket med Søren i dag, de sliter med å få innpass andre steder enn i Danmark, så jeg tok kontakt med MaiJazz i Stavanger, de virket meget positive. Er vi heldige så kommer de neste år. Det hadde vært noe.
Du får prøve AC/DC sin versjon av On Broadway
Etter å - nok engang - prøvd å hygge meg med NRK Jazz på radioen så måtte jeg bare sette på
gladere toner som motgift til all dødstrist bånsullaktig norsk begravelsesmusikk ufiks i moll
Benson har vært med lenge og er ikke for puritansk til ikke å flørte med andre sjangere en standard jazz tunes....
Live versjonen av denne låta er spesielt god - flott tromming etc. på tampen også.
HALLOHALLO!!!!!
Etter å - nok engang - prøvd å hygge meg med NRK Jazz på radioen så måtte jeg bare sette på
gladere toner som motgift til all dødstrist bånsullaktig norsk begravelsesmusikk ufiks i moll
Benson har vært med lenge og er ikke for puritansk til ikke å flørte med andre sjangere en standard jazz tunes....
Live versjonen av denne låta er spesielt god - flott tromming etc. på tampen også.
Joda! Lov å klage!Flott lørdag til deg også!! Og det ER lov å klage på NRK jazz - alt for mye dødstrist musikk når det finnes mengder av bra jazz.
Enig der MEN...Joda! Lov å klage!
Men fytterakkærn så heldige vi er som har en rikskringkaster med ekstrem høy kvalitet, og et vanvittig variert tilbud!
Men nå får jeg snart kjeft for å skrive om feil ting i feil tråd!!
Slik det er nå. så er det stort sett jazz jukebox, og det er (for meg ) ikke spesielt interessant...Flott lørdag til deg også!! Og det ER lov å klage på NRK jazz - alt for mye dødstrist musikk når det finnes mengder av bra jazz.
Lytter til den nå - veldig flott og spennende musikk