M
musicus
Gjest
Nytt Ketil Bjørnstad prosjekt...
mvh
mvh
Heimusicus skrev:Nytt Ketil Bjørnstad prosjekt...
mvh
Hei igjen der...56fwb skrev:Heimusicus skrev:Nytt Ketil Bjørnstad prosjekt...
mvh
Hvordan er denne musikalsk og tekstmessig samenliknet med "Et Liv" og "Høga Visan"..
Ukjent for meg.. Hvordan låter den?Elektron skrev:Da kjøpte jeg med meg denne i ettermiddag. Tore Brunborg og Lucid Grey. Spennende norsk med Ole Morten Vågan på bass og Erik Nylander på slagverk i tillegg til Brunborg selv på saksophone.
Elektron
Jeg har bare spilt gjennom den en gang til nå og den tenderer vel tidvis litt over mot det eksperimentelle. Skal ta den igjen til helgen når det er litt mer fred og ro her.HoJ skrev:Ukjent for meg.. Hvordan låter den?Elektron skrev:Da kjøpte jeg med meg denne i ettermiddag. Tore Brunborg og Lucid Grey. Spennende norsk med Ole Morten Vågan på bass og Erik Nylander på slagverk i tillegg til Brunborg selv på saksophone.
Elektron
Spor 3 er best 8)Ramses skrev:Nå er det Arild Andersens nyeste fremstøt, "Live at Belleville", som har okkupert
cd-spilleren.
På denne liveskiva oppleves Andersen i flott samspill med Paolo Vinaccia og Tommy Smith.
Jeg har noen spredte plater med Arild Andersen, men kan ikke forstå annet enn at
dette må være en av mannens bedre utgivelser. -Og det sier faktisk ikke så rent lite!
Plata er forøverig mikset i Rainbow Studio av en eller annen Jan Erik Kongshaug og
er benådiget med veldig god lyd.
Elektron skrev:I dag har jeg kjørt Buggemaraton. Hele boksen fra A til Å. Nå trenger ørene litt hvile
Elektron
HeiDistinctive skrev:Elektron skrev:I dag har jeg kjørt Buggemaraton. Hele boksen fra A til Å. Nå trenger ørene litt hvile
Elektron
Hehehe.
Spor 2 & 5 på CD 3 er mine Live favoritter + Film Ing på DVD.
Hadde jo det meste fra før av, da (Jazzforum bootlegs).
PS:
Har du Friday Sessions fra Blå ?
Tar helt av 8)
Joda - ny website kommer også: www.gubemusic.comElektron skrev:HeiDistinctive skrev:Elektron skrev:I dag har jeg kjørt Buggemaraton. Hele boksen fra A til Å. Nå trenger ørene litt hvile
Elektron
Hehehe.
Spor 2 & 5 på CD 3 er mine Live favoritter + Film Ing på DVD.
Hadde jo det meste fra før av, da (Jazzforum bootlegs).
PS:
Har du Friday Sessions fra Blå ?
Tar helt av 8)
Nei denne har jeg ikke men skjønner at det er noe jeg bør få i hus. Venter forøvrig på følgende utgivelse.
Elektron