Dansesvingjazz?cybervision_ skrev:Svinger no fælt!mteinum skrev:Jazz? ;D
Kanskje de egentlig er jazz-musikere som ikke har kommet ut av skapet?
Dansesvingjazz?cybervision_ skrev:Svinger no fælt!mteinum skrev:Jazz? ;D
Da sitter de langt inne i den mørkeste kroken ;Dtorem skrev:Dansesvingjazz?cybervision_ skrev:Svinger no fælt!mteinum skrev:Jazz? ;D
Kanskje de egentlig er jazz-musikere som ikke har kommet ut av skapet?
Ja, Helge Lien-plata vokser over tid. Liker den bedre nå enn da jeg kjøpte den.Amademus skrev:veldig bra
Hvis du har anledning så er det absolutt verdt et besøk. Jeg hørte Helge Lien på årets sildajazz i Haugesund og det var en udelt positiv opplevelse.torem skrev:Ja, Helge Lien-plata vokser over tid. Liker den bedre nå enn da jeg kjøpte den.Amademus skrev:veldig bra
Noen som vet hvordan Helge Lien Trio er live? De har konsert her i Trondheim snart.
Ja, har tenkt å få med meg den konserten. Den er i DOKK-huset i Trondheim. For øvrig en del bra norsk jazz der fremover:Elektron skrev:Hvis du har anledning så er det absolutt verdt et besøk. Jeg hørte Helge Lien på årets sildajazz i Haugesund og det var en udelt positiv opplevelse.torem skrev:Ja, Helge Lien-plata vokser over tid. Liker den bedre nå enn da jeg kjøpte den.Amademus skrev:veldig bra
Noen som vet hvordan Helge Lien Trio er live? De har konsert her i Trondheim snart.
Elektron
torem skrev:Ja, Helge Lien-plata vokser over tid. Liker den bedre nå enn da jeg kjøpte den.Amademus skrev:veldig bra
Helt enig, og det vitner om god kvalitet synes jeg ;D