O
om.s
Gjest
Hei om.s!
Nevnte to cder finnes hos meg også og jeg er enig i at de er bra (også rent musikkmessig.
Nå kommer jeg til Gøteborg i neste uke (se PM) og da må du ha platespiller oppe å gå slik at jeg kan få hørt PB "Companion" på vinyl
Jeg har nylig kjøpt flere lp til min oppgraderte vinylrigg noe brukt og en helt ny "Lunatico" med Gotan Project (dobbellp).
Tangoelectronica visstnok mindre electronica enn på foregående fra Gotan Project men uanset flott musikk og mer Gotan Project blir det nok på meg (haddde ikke noe fra før)
Jazz er nok det jeg kommer til å satse litt på på vinylsiden som alternativ til cdinnkjøp.
Har allerede kjøpt (brukt) ecm med Rypdal og Garbarek.
Jeg satser primært på å unngå dobbelt opp på cd og vinyl, men vil nok en sjelden gang (i mellom ) kanskje kjøpe en 180g vinyl selv om jeg har en cdversjon fra før og da vil f.eks. Companion være et eksempel på slikt tilfelle.
Siste til Neil Young kostet hele 400.- hos Big Dipper og dette synes nå jeg begynner å bli ganske drøyt når en får den for 149 på PK og sikkert ytterligere billigere om en stund :
Mvh.KW
Hei igjen KW..
Platespilleren er oppe, men puén (Benz-Micro LP) er ikke innspillt enda, den har bare 5-6 timer på spilleren enda, men man får iallefall ett inntrykk, kanskje vi skulle lagt veien om en brukt sjappe til uka?
mvh