JBL surround-høyttalere for vegg, rimelige?

Novus

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2011
Innlegg
723
Antall liker
187
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Driver som nevnt i tråden min å går over til flerkanals igjen etter en lengre periode med rent stereo-fokus.

JBL LS 40 i front og fungerer kanon! Ser etter LS Center på brukten, håper det dukker oppe noe snart...

I mens tenkte jeg å skaffe meg noen relativt "snertne" surroundht pga liten plass, helst fra JBL. Noen som har tips? Gjerne brukt og ikke for stort.

Hvis man ser på andre merker; ville B&W M1 hengt opp i taket fungere greit, eller ville det blitt totalkræsj med JBL-hønn-signaturen?

Sist jeg drev med hjemmekino hadde jeg Klipsch RS 62. Den størrelsen kan jeg nok bare glemme nå. Noe bipolar hadde kanskje vært det optimale uansett.
 
Sist redigert:

Novus

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2011
Innlegg
723
Antall liker
187
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Voldsomt med svar... Er ett forum med fokus på 2 kanalar, men det er mange som har/har hatt/drevet med hjemmekino her, og som har testet og erfart litt av hvert :).

Hva tror dere om for eksempel ett par JAMO D500 SURR som surround med JBL front?
 

ason

Fersking
Ble medlem
26.09.2014
Innlegg
3
Antall liker
0
du må nok til statene for å finne det, men der får du små jbl sur.høytalere fra 4-500 kr og oppover. leter selv etter jbl es10 og det er ikke å oppdrive i skandinavia så vidt jeg kan finne ut. det er heller ikke noen importør av jbl i norge. nærmeste er sverige og de importerer ett snevert utvalg bare
 

ason

Fersking
Ble medlem
26.09.2014
Innlegg
3
Antall liker
0
E10-Pair-Wall-Hanging-Speakers-/281434898752?pt=Speakers_Subwoofers&hash=item4186d3c140 her er kanskje noe for deg?
 
Topp Bunn