slowmotion
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 3.517
Ser ut som konserten med Jeff sendes på NRK2 ved 3 tiden i dag.
Jeg fikk med meg hele konserten denne gangen og er derfor takknemlig for reprisen.slowmotion skrev:Ser ut som konserten med Jeff sendes på NRK2 ved 3 tiden i dag.
Ahh... Og Norges dysleksiforbund sier hei til EU. ;Dslowmotion skrev:sings
Morty skrev:Og Imogen Heap!
Hennes to bidrag (Rolling and Tumbling og Blanket), står for meg som konsertens høydepunkt.
Enig.Dette er rett og slett den beste musikk-DVD jeg vet om.
Morty
slowmotion skrev:Stakkars Clapton ...
Spørs om det ikke hadde blitt like synd på Page som på Clapton...Ramses skrev:Det som derimot kunne gjort konserten virkelig
minneverdig er om hele axe-mafiaen fra legendariske Yardbirds var samlet
på scena. Jimmy Page sitter faktisk blant publikum.
Jeg er ikke enig i påstandene om Eric Clapton. De har noe ulik spillestil, men jeg har sett opptak hvor E.C. slår seg skikkelig løs, og det er ikke tvil om at E.C. også er en av tidenes beste gitarvirtouser. E.C. gjør jobben, fullkomment, perfekt og med stil. Det hadde vel ikke tatt seg ut om gjesten E.C. hadde spilt fletta av Jeff Beck - på JB's egen konsert. Man har da folkeskikk, også i de kretser. Det slår meg forresten at begge disse to tidligere knark-rabulistene, nå har blitt 100% stuereine og fremstår som DE gentleman'ene. Bare et tidsspørsmål før de blir adlet...de og!Zomby_Woof skrev:slowmotion skrev:Stakkars Clapton ...Spørs om det ikke hadde blitt like synd på Page som på Clapton...Ramses skrev:Det som derimot kunne gjort konserten virkelig
minneverdig er om hele axe-mafiaen fra legendariske Yardbirds var samlet
på scena. Jimmy Page sitter faktisk blant publikum.
Jeg vet ikke om noen andre enn Jeff Beck som så til de grader trosser geriatrien.
Det er mere "godteri " på vei:Zomby_Woof skrev:Og Sentrum scene 10/11, fant jeg ut. Den kjøpte jeg billetter til akkurat nå. Tenke litt nærmere på Molde, det er litt mer tiltak. Men det er ikke feil å se den karen to ganger i år?
Mange takk for tipset, forresten. Det ville vel vært utsolgt før jeg fant ut ellers.
slowmotion skrev:Emotion and commotion var en skikkelig nedtur, etter min mening.
Glatt komprimert produksjon og dårlig musikalsk.
Stort sett grei liste det der om du hadde nevnt Carlos Santana og John McLaughlin i tillegg. MEN Fripp ??? ??? ???.Zomby_Woof skrev:At det var han som ble kalt 'Gud' er på grensen til det absurde. Jeg holder en rekke gitarister fra hans generasjon mye høyere. Beck, Hendrix, Fripp, Page, Zappa, og sikkert flere som jeg kommer på om et halvt minutt.
And I stand by you.Zomby_Woof skrev:I stand by my words. 8)
Skal definitivtVeggen skrev:Idag spiller Jeff Beck på sentrum scene i Oslo.
Dette håper jeg blir gromt.
Fler som skal?