Jeg ble pappa i natt!

wilbur-x

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.07.2006
Innlegg
844
Antall liker
1
Gratulerer med hjemme-Snickret JR ! Kjempestas !

Vi hadde en sopp på hjemlån i natt, ikke mye ulåt nei.

Lykke til med studium av absorbenter og optimale pakninger !

mvh WS
 

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
37.415
Antall liker
37.327
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Gratulerer!

Som en professor i Electrical Engineering sa til meg da vi fikk nr to: "Don't let them outnumber you." Selv hadde han tre.

Nå har vi også tre, og forstår omsider hva han mente. Det er noen ting, f eks mulige kombinasjoner av lugging, som øker som n!, mens antall fang for trøsting stopper på n = 2.

Men det er verdt det.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Gratulerer, Snickers!

Du skal få et tips om navn. I og med at fremtiden ser ut til å slippe mine tvilsomme gener i fremtiden, får jeg neppe bruk for det selv.

Smilla (som hun med total kontroll på alt som heter snø på norsk, og mye forskjellig på dette inuitspråket)

Uvanlig, vakkert, og ikke alt for mothårs.
 
A

Atle Kristiansen

Gjest
Guri Malla er flott om du først skal utsette også denne ungen for et dobbeltnavn. Gratulerer så mye!

Mvh
Atle Kristiansen
 

Ramla Forbi

Medlem
Ble medlem
31.05.2008
Innlegg
26
Antall liker
0
Fantastisk! Gratulerer!

Jeg synes at dette diktet av Jakob Sande om foreldreskap er vakkert. Spesielt andre verset.

Min vesle ven, eg ser kor augo smiler,
eg høyrer kor du djupt av lukke lær,
der full av tiltru du imot meg stiler
så fort som dine kvikke føter ber.

Og når du trygg og glad i armen kviler,
eg ynskjer at eg støtt får bli deg nær,
og bere deg dei mange motgangsmiler
som eingong venter deg på vegen her.

Velsigna vere åra du er hjå meg,
før du kjem ut i vera og veks frå meg,
og eg sit einsam att og eldest av.

Men kanskje då når dagen kring meg
bleiknar,
når augo dimmest og når foten veiknar,
vert du mi leidarsttjerne og min stav.
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
126
Gratulerer!!!

Anne Sigrid synes jeg er ett fint navn!
Jeg får fåreslå det da!!

mvh
 

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
18.386
Antall liker
16.616
Sted
Østfold
Da ser det ut til at vi har bestemt oss for Ice Ice Baby

Det gir oss i tillegg muligheten til å dra den herlige replikken fra Dirty Dancing: "Noone puts Baby in a corner"
 
R

Ronny_D

Gjest
Snickers-is skrev:
Da ser det ut til at vi har bestemt oss for Ice Ice Baby

Det gir oss i tillegg muligheten til å dra den herlige replikken fra Dirty Dancing: "Noone puts Baby in a corner"
Gratulerer.
Noone er ikke typisk norsk ?
 

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
18.386
Antall liker
16.616
Sted
Østfold
Obsolete Audio skrev:
Snickers-is skrev:
Da ser det ut til at vi har bestemt oss for Ice Ice Baby

Det gir oss i tillegg muligheten til å dra den herlige replikken fra Dirty Dancing: "Noone puts Baby in a corner"
Gratulerer.
Noone er ikke typisk norsk ?
Det er vel mer typisk amerikansk slangsk.

forøvrig vil jeg vel hevde at ikke så mange andre deler av den setningen er veldig typisk norsk ;D
 
M

Morpheus

Gjest
Jeg slenger meg på gratulasjonsbølgen! Gratulerer!! :)
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Zomby_Woof skrev:
Gratulerer, Snickers!

Du skal få et tips om navn. I og med at fremtiden ser ut til å slippe mine tvilsomme gener i fremtiden, får jeg neppe bruk for det selv.

Smilla (som hun med total kontroll på alt som heter snø på norsk, og mye forskjellig på dette inuitspråket)

Uvanlig, vakkert, og ikke alt for mothårs.
Unge mannen må da ikke gi opp allerede... så lenge du er en noenlunde hyggelig person er det alltid håp, og er du en drittsekk så er det faktisk håp da og, se lyst på fremtiden du.. :)

Er vel uansett plass til flere i dette landet med samme navn. Men man bør være litt obs på de "verste" motenavnene, litt unødvendig å hete det samme som halve klassen, men ikke alltid like lett å forutse heller. Vi har ganske uvillig nå to (på sikt tre ?) med navn på listen over de mest populære navnene, det første var vi ikke obs på at allerede var på listen, det andre var relativt originalt da vi valgte det, men er blitt poplært i ettertid, og det siste var et veldig sjeldent navn, men ser nå også ut til å være på vei opp. Mulig vi er trendsettere.. ;D ;D
 

MerlinTheMagitian

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.09.2006
Innlegg
161
Antall liker
2
Gratulerer så meget! Jeg skal selv bli pappa til en liten gutt om tre uker til. Gleder meg som en unge!!!
Navn er vanskelig... Lange lister med navn man liker og elimineringsmetoden, er den eneste veien til et skikkelig bra navn som man selv liker.

Igjen gratulerer! ;D
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
Navn??

Finn fram gamle Snorre, Sagaen er full av praktfulle tradisjonsrike og god norske navn. :D
 
P

Parelius

Gjest
Små jenter blir kvinner… Kvinnenavn må være hviskbare; Juliette går, Isabelle likeså.

Guttenavn er mye greiere; Isak greier seg lenge. Selv fikk jeg bare jentebarn; Andrea og Erika. Tanken på at noen skulle hviske dem noe som helst i øret ble for mye…

Gratulerer, Isen.
 
M

Morpheus

Gjest
Nå har jeg ikke barn selv (selv om alderen etterhvert burde tilsi det...) Men skulle jeg være så heldig å få oppleve det er jeg sikker på at om det blir en jente skal navnet inneholde en i. Når man uttaler et navn med i i seg smiler man når man sier navnet. Prøv f.eks å si Lise ;)
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.718
Antall liker
32.604
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Gratulerer så mye!

Hva med Trude-Lutt ??


Mvh

hans C
 
Topp Bunn