Jeg boikotter muslimer

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
9.246
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
38
"Jeg boikotter muslimer"....................... det har da jeg alltid gjort........... øhhhh ?? ........ mener dere at dere ikke har gjort det og det bare har vært meg hele tiden ?? ;D

P

Parelius

Gjest
Skjønner ikke hva du mener med det.  Luther var ingen frigjører, og det sterke jødehatet hans er vellkjent.  
Han "privatiserte" troen. Et uendelig fremskritt politisk sett.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.189
Kva kjøper vi frå muslimske land (anna enn matematikkompetanse frå Pakistan)?
Dadler til jul. Eller var det Israel der også... hmmm ::)

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
6
Han "privatiserte" troen. Et uendelig fremskritt politisk sett.
Dette er absolutt viktig. Det største problemet med islam er at det er en religion med en altomfattende politisk agenda. Det er stat og religion i ett.

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Eg mister også respekt for folk som brukar sin religion og sine medmenneske på denne måten.
Enig i dette, men jeg mister også respekten for folk som med vitende og vilje fornærmer et par milliarder mennesker. Redaktøren i Magazinet, og de andre som har trykket disse tegningene, fremstår i mine øyne som kronidioter. Gahr Støre har også sagt dette på sitt diplomatspråk. William Nygård sa det samme på sin måte på NRK igår. Alle her kjenner hans historie.

Lieng

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
94
Enig i dette, men jeg mister også respekten for folk som med vitende og vilje fornærmer et par milliarder mennesker. Redaktøren i Magazinet, og de andre som har trykket disse tegningene, fremstår i mine øyne som kronidioter. Gahr Støre har også sagt dette på sitt diplomatspråk. William Nygård sa det samme på sin måte på NRK igår. Alle her kjenner hans historie.

Hvem er kronidioter? De som fornærmer, eller de som lar seg fornærme?

Litt selvironi hadde vært på sin plass!

O

om.s

Gjest
Dette er absolutt viktig.  Det største problemet med islam er at det er en religion med en altomfattende politisk agenda.  Det er stat og religion i ett.
Godt poeng!

mvh

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
292
Kva kjøper vi frå muslimske land (anna enn matematikkompetanse frå Pakistan)?

Matematikk har med logikk å gjøre. De kan faktisk det også når de vil, ser det ut til. Hvor langt er det igjen at deres åpenbare logiske sans forsiktig penses inn på andre områder?

Hvis alle muslimer var matematikere.........

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Hvem er kronidioter? De som fornærmer, eller de som lar seg fornærme?

Litt selvironi hadde vært på sin plass!
Slikt sett, begge. Jeg er enig i at muslimene tar sin religion for alvorlig. Men disse tegningene er ikke rett måte å gjøre dem oppmerksomme på dette. Det gjør dem bare enda mer fanatiske og farlige. Hvis man virkelig ønsker å endre muslimenes holdning til Allah og Mohammed er det andre veier som er langt mer farbare.

Selvironi? Hva er det? :)

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
"Jeg boikotter muslimer"....................... det har da jeg alltid gjort........... øhhhh ?? ........ mener dere at dere ikke har gjort det og det bare har vært meg hele tiden ?? ;D
Ja rudi det har vært bare du ;D

Men seriøst her hvilke muslimske varer finnes å kjøpe da? jeg kjøper varer uten å tenke på hvor de er fra ligsom

Olav_E

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.10.2006
Antall liker
1
Problemet er at de eneste kvalitetsproduktene de fremstiller er flotte tepper (som jeg har nok av) og Cht. Musar rødvin (som jeg har 6 flasker av, men som nå er dårlig kjøp pga enorm prisøkning). Ellers har de ingen verdens ting å by på. Hvordan skal jeg boikotte tullingene da? De kan jo ingen verdens ting. 5000 år på kamelryggen gir lite av interesse.
Vis at du mener alvor Affa: Ut på gata og fyr opp teppene! Hell vinen på bålet!

Topp Bunn