Jeg har blitt pappa!!!!!!

akto

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.10.2005
Innlegg
595
Antall liker
48
Sted
Akershus
Tusen takk alle sammen. Kjempekoselig med fine tilbakemeldinger. Har lest alle innleggene for Monica, og hun hilser og sier takk til alle sammen :-D

Nå har vi kommet oss hjem, ikke ett sekund for tidlig spør du meg. Deilig å slippe alt maset på sykehuset. Selv om det er trygt og godt der, så er det noe eget med å komme seg hjem.

Litt styr for å finne ut åssen vi skulle få på henne nok klær, og hvordan vi skulle spenne henne fast i bilsetet. Mange praktiske utfordringer bli det nok i den første tiden.

Eneste som jeg gremmes litt over er at hun skal sove så mye. Jeg vil bare kose med henne, men da grynter hun bare, og lager grimaser. Men sånn er det vel. Alt er i alle fall normalt, og vi koser oss glugg i hjel akkurat nå! :-D



 

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Innlegg
4.140
Antall liker
3.234
Torget vurderinger
2
Åh. Gratulerer ! Hun ser ut som om hun har det godt der hun ligger. Den tida som kommer for dere nå er magisk..

Vi var på ultralyd idag, og vår straks tre år gamle datter begynner å ane hva som er i gjære. Det kan bli en veldig koselig sommer.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Det er en nydelig jente Akto, du får sette på Sissel til henne, det tror jeg nok hun vil like ;)

Da min eldste datter var 3-4 uker satte jeg på Leonard Cohen, (Joan of arc tror jeg) Etter en stund la jeg merke til at hun lå og laget noen merkelige lyder, fant ut at hun på sitt merkelige vis rett og slett lå og sang til musikken. Det var tydelig at hun likte det...

Nå går det mest i Amy Diamond og Schnappi.. :-/
 

belia

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2005
Innlegg
562
Antall liker
4
Gratulerer med lita jente!

Fikk min første gutt 12.12, altså rett før jul!

Trodde vel aldri jeg skulle bli en slik tøffel som synes at dette var det største i livet, men etterhvert når jeg er blitt vant til å ha Ludvik i huset er det det største som har skjedd! Mangler liksom vokabular til å beskrive slike følelser:)

Bjarte
 
Topp Bunn