Grattis.
Vær flink gutt og stell pent til mamma og den nye håpefulle kommer hjem. Og - husk å ferie på ordentlig måte.
PS: Da mangler du bare 0,1 barn til.
PS: Da mangler du bare 0,1 barn til.
Ja, det fineste jeg har med Kari Bremnes er når hun synger Nordahl Griegs "Aftensang om våren" og "Byssan byssan bane". På vinyl....... det faktisk finnes endel skiver med barnemusikk som er riktig så godt innspilt.
Gutter mye enklere enn piker. Jenter medfører helt andre utfordringer. Jeg hadde en kollege som brukte å si at sønne var godt oppdratt, han hadde holdt seg innenfor de etablerte rammer familien hadde satt, lillesøsteren hadde nok ikke brutt grenser hun heller, men hun hadde flyttet dem ganske betraktelig.Takker så meget alle sammen! Masse glede og mange kommende bekymringer er rundt hjørnet.....men det er sant som "de" sier, livet er forandret for alltid.
EDIT: Klassiker @ottone.....meget bra!
EDITEDIT: Det ble gutt nr2......hjelpe oss alle![]()
Ja, og jeg må si at det var svært vemodig da barna flyttet ut (nå i år), selv om vi var forberdt på det. Plutselig sitter vi der, hver eneste dag og spiser middag alene. Men, vi visste det og har innrettet oss med enda bedre vin og enda bedre mat (slik som barna ikke akkurat digget, som eksempelvis lutefisk). Og vi har egentlig kommet nærmere hverandre (uten at dette skal være en "Betro-deg-til spalte).Gratulerer. Sier samme som Spiralis, nyt de neste 15-20 årene, plutselig bor de ikke hjemme lenger.
Hvor mange har du janr.Noen som vil ha 3-4 stk ?
Og grats
/jan
God morgen!Takker så meget alle sammen! Masse glede og mange kommende bekymringer er rundt hjørnet.....men det er sant som "de" sier, livet er forandret for alltid.
EDIT: Klassiker @ottone.....meget bra!
EDITEDIT: Det ble gutt nr2......hjelpe oss alle![]()
Nettopp.Vi har to barnebarn, og dei er på besøk no. Så ventar vi eitt til i slutten av månaden. Svært spennande tider!
Dei sa det var kjekt å verte besteforelder, men at det skulle verte så kjekt...!