Politikk, religion og samfunn Jeg har blitt pappa!!

X-hilarate

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.04.2010
Innlegg
228
Antall liker
13
For første gang i en alder av 35. For en fantastisk opplevelse! 8)

Nå ble plutselig haifai og alt annet uviktig, men dette vet jo alle dere andre fedre fra før av.

Måtte bare uttrykke min begeistring, og samtidig si av jeg føler meg priviligert og ydmyk, for at jeg har fått oppleve dette. 8)
 

X-hilarate

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.04.2010
Innlegg
228
Antall liker
13
Takk for det!

Kan samtidig nevne at dette er en "prøverørsbaby", og at dette er noe vi har "jobbet" med i 5 lange år.

Og nå er målet jammen oppnådd! Er bare resten som gjenstår.
:D
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Gratulerer.

Nå er jeg i samme alder, men jeg føler meg ungdommelig når jeg leverer barna i barnehagen. Tror jeg nesten er blandt de yngste ( jeg var 29 når jeg fikk 1.stemann )

Gled deg til alle barneselskapene fremover. En glimrende anledning til å meske seg med pølse i brød og gele med vaniljesaus ;D
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
For noen år siden virket det som det var en liten boom med barnefødsler her. Da fant vi ut at det faktisk finnes endel skiver med barnemusikk som er riktig så godt innspilt. ;D
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.757
Antall liker
8.067
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Gratulerer så mykje. Veldig kjekt at prøverørinnsats gjekk i boks - slikt er veldig ressurskrevjande på alle måtar.
No er det berre hardaste jobben igjen - å gjere ein perfekt foreldrejobb. Viktigaste oppgåva i verda.
Stå på og lukke til!
 

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Innlegg
2.285
Antall liker
236
Torget vurderinger
1
Gratulerer kjempemasse ;D det er utrolig morsomt å være Pappa.. kos deg med tiden som kommer :)

Destiny.. :)
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.914
Antall liker
5.917
Torget vurderinger
2
En skikkelig gratulasjon fra Høvdingen også! ;D
 

K.V.S

Hi-Fi interessert
Ble medlem
30.04.2009
Innlegg
88
Antall liker
10
Gratulerer så mye! :) Å få et barn er fantastisk, fikk mitt første 24 år gammel og det forandret hverdagen helt, det er snart 5 år siden. For vel 2 uker siden kom lillebror til verden. Storkoser meg!
Lykke til og kos dere!
 
M

musicus

Gjest
Gratulerer! det gir perspektiv som du er inne på, min (förste & eneste) fyllte 2 år igår og jeg var 40 når han kom, så det er store forandringer i livet og prioriteringene endres.
Man kjenner man er på vei¨å lykkes med den musikalske oppdragelsen iaf når han henter pappas Morrisey og Smith´s cder i hylla, selvvalgt!! og spiller på sin lille bärbare, en hektisk, men herlig tid du har fremfor deg ;D ...

mvh
 
P

Parelius

Gjest
En hensettes til år null når en får oppleve livets mirakel!

Gratulerer og ta godt vare på den tiden som kommer.
 

Sting

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2007
Innlegg
637
Antall liker
73
Sted
Sola
Torget vurderinger
14
Gratulerer! Masse slit og gøy i vente ;D

4 - foreløpig :eek:
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
12.051
Antall liker
12.128
Sted
Hus
Gratulerer med nyervervelsen, og mye gleder og slit i vente ;D
 

bat

Hi-Fi interessert
Ble medlem
31.03.2004
Innlegg
86
Antall liker
1
Gratuler så mykje.

Far til to gutar, og tenkjer me stoggar der.
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
35.227
Antall liker
20.090
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Gratulerer! ;D
Mange fantastiske opplevelser i vente. :)
 
V

vredensgnag

Gjest
Gratulerer - det er en utrolig opplevelse når det skjer, og så blir det bare finere og finere etter som årene går og dere møter livet sammen.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.002
Torget vurderinger
0
Gratulerer herfra også. ;)

Ble selv far i "voksen alder" og det har mange fordeler. Man setter større pris på det man har venta på så lenge. Dessuten holder man seg ung lengre når man er småbarnpappa i alder 30++. Er selv den elste på foreldremøter etc på skolen, og omgang med de andre "yngre" foreldrene holder meg selv ung. :D Dessuten er det jo kjekkt med alle de søte mammaene man ikke ville ha truffet ellers. ;D Så lenge man husker hvorfor man ser på søte damer holder man seg ung og frisk! :D

Og om sånn 14-16 år får du automatisk medlemskap i "Eldre Engstlige Fedres Forening"!

Kos deg masse, du har mange morsomme og foryngende år foran deg. ;)
 

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
7.031
Antall liker
2.126
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Først av alt gratulerer.
Som Audiophile Arve skriver, den viktigeste jobben står igjen.

Til alle dere som er blitt fedre i godt voksen alder. Dere er ikke eldre enn det dere er mellom øra. ;D

Håvard
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.002
Torget vurderinger
0
Haavard skrev:
Til alle dere som er blitt fedre i godt voksen alder. Dere er ikke eldre enn det dere er mellom øra. ;D

Håvard
Helt riktig Håvard, og veldig lite holder deg yngre mellom øra enn barn. :D
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.200
Antall liker
6.568
Gretulerer! Jeg satser på å komme etter om få dager. Men for meg blir det nr. 4. Haifai er viktigere enn noensinne, kanskje mye fordi tiden i sweetspot har krympet til et par timer i uka. Men de to timene er desto viktigere...
 

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Innlegg
2.258
Antall liker
1.376
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Gratulerer. Bare guttungen jo (forhold til meg når vi fikk førstemann) ;D

Blir nok ikke like mye tid i sweetspot, men ungene har bare godt av og være sammen med far når han spiller musikk. Ikke har de små musikalske fordommer heller. Så kos deg med musikk og barnelek du :)
 

X-hilarate

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.04.2010
Innlegg
228
Antall liker
13
Gammel tråd, men gutt nr.2 kom i går. 2 år og 3 dager siden første, med samme metode! Første gang var vi på kk i 10 timer. Denne gang fikk jeg knapt parkert før han var ute, ca.20 minutter etter ankomst....:cool: For en opplevelse og lykke!
 
Topp Bunn