Hva mener du nå? kreves det egen pu til gamle monoplater? (jeg skriver ikke disse spørsmålene for å provosere eller diskutere, har lurt på dette i flere år)ErosLoveking skrev:F.eks en til mono-PU og en til stereo-PU
Man har da riaa trinn med flere individuelt justerbare innganger, som er skreddersydd for slike løsninger ;DVidar Bol skrev:Hvordan er det med ledningsføringen, er det hver sine par med phonoplugger ut? Tenker på hvis en eller to følsomme puer står og tar inn uønsket i samme koblingspunkt. Eller kanskje en omskiftbryter?
Alle vi ARC SP 10-eigarar har sjølvsagt to, medan Aestetix-hordene har tre riaa-inngangar, har eg merka meg.ErosLoveking skrev:selvsagt, hvem har ikke det? 8)
Jo, men da er det altså hver sin utgang fra platespilleren også? Og da selvfølgelig mulighet for forskjellige riaaer. Hmm, man kan spille med to forskjellige anlegg fra samme plata, hvis man kan bruke begge armene samtidig?gut_man skrev:Man har da riaa trinn med flere individuelt justerbare innganger, som er skreddersydd for slike løsninger ;DVidar Bol skrev:Hvordan er det med ledningsføringen, er det hver sine par med phonoplugger ut? Tenker på hvis en eller to følsomme puer står og tar inn uønsket i samme koblingspunkt. Eller kanskje en omskiftbryter?
Evt. ett RIAAtrinn pr arm/PU ... ;Dgut_man skrev:Man har da riaa trinn med flere individuelt justerbare innganger, som er skreddersydd for slike løsninger ;DVidar Bol skrev:Hvordan er det med ledningsføringen, er det hver sine par med phonoplugger ut? Tenker på hvis en eller to følsomme puer står og tar inn uønsket i samme koblingspunkt. Eller kanskje en omskiftbryter?
Tror det ville blitt en noe merksnodig seanse. ;DVidar Bol skrev:Hmm, man kan spille med to forskjellige anlegg fra samme plata, hvis man kan bruke begge armene samtidig?
Ja ;D men i to forskjellige rom, kanskje ikke så dumtTubesnake skrev:Tror det ville blitt en noe merksnodig seanse. ;DVidar Bol skrev:Hmm, man kan spille med to forskjellige anlegg fra samme plata, hvis man kan bruke begge armene samtidig?