Imo, Hifisentralen gruser Facebook, Twitter, Snapchat på så mange områder som ikke angår hifi. Her finner jeg de beste diskusjonene … og så finner jeg tilbake til de også. På de tunge sakene går sentralen ringer rundt riksmediene også.
Ja, fungerer veldig bra ift hifi også, men den tematiske rekkevidden er jo så mye større. Folk tror meg ikke når jeg forteller at Hfs er det beste stedet for å henge med på Covid, USA, Trump, norsk politikk mm. Det har jo blitt en oase av kunnskapsdeling ift samfunnsmessige forhold i inn- og utland
Takk til høvdingen. Du fortjener en pris for dette. Og her er blomster fra meg.
Og her er litt til dere som bringer hjem innhold sv høy kvalitet, krydret med egne innsikter
Ja, fungerer veldig bra ift hifi også, men den tematiske rekkevidden er jo så mye større. Folk tror meg ikke når jeg forteller at Hfs er det beste stedet for å henge med på Covid, USA, Trump, norsk politikk mm. Det har jo blitt en oase av kunnskapsdeling ift samfunnsmessige forhold i inn- og utland
Takk til høvdingen. Du fortjener en pris for dette. Og her er blomster fra meg.
Og her er litt til dere som bringer hjem innhold sv høy kvalitet, krydret med egne innsikter