Det var en glede og overraske deg med ørlite musikk av WintherStormer, dvs. albumet du ikke hadde....og takk for den signerte Terje Winther-skiva @Powerpoint. Det var en positiv overraskelse. Du alene har sørget for at jeg nå har komplett wither-samling med synthguruen fra Nesodden verdt milliarder
dit skal jeg også! Med kone og sønn - intet mindre!Gleder meg til Billy Cobham neste uke! Synd dere ikke har billetter...
Fanken at jeg gikk glipp av denne!Hedvig Mollestad Trio. Anjazz, Hamar i går kveld.
Grensesprengende, moderne jazzrock, med Black Sabbath-lignende riff og Free jazz-elementer.
Vis vedlegget 920046
Vis vedlegget 920048
Vis vedlegget 920051
Vis vedlegget 920052
Vis vedlegget 920050
Jeg husker jeg var på en støykonsert på John Dee en gang for mange år siden. Det var så få mennesker at det føltes som et personlig svik mot bandet da jeg måtte snike meg ut til neste konsert. (Festival)Den mest ekstreme konserten jeg har vært på. Pharmakon (Maragret Chardiet) med en "Dj" (hva heter det?). Veldig fysisk intenst skriking og rå elektronisk musikk som går rett inn i skjelettet på en godtvondt måte. Etterhvert blir det litt mye, men konserten ble kort. På siste bildet her går hun rett bort til meg og prøver hardt å ta fra meg mobilen, men klarer såvidt å holde igjen. Føltes veldig ubehagelig da, men nå tror jeg kanskje det ikke var så vondt ment men mer performance. Så har jeg opplevd det også. Får heller ta det som en nærkontakt med artisten . Ser på YouTube at folk har filmet henne tett på før uten at hun reagerer på det.
Vis vedlegget 923339 Vis vedlegget 923340
Vi var vel ikke stort flere enn 50 på blå. Jeg synes det er gøy å bli utfordret. Jeg lurte litt på hun har hatt en røff tilværelse, men kan jo kun være performance og leve et streit liv eller også. Jeg vet ikke. Ikke hørt om Diamanda Galas, men hører nå. Interessant. Vokalen kan ligne litt på Pharmakon bortsatt fra at støyen/elektronica´en er langt mer ekstrem hos Chardiet. Dette føles mer brutalt og ekstremt enn hva metal er. Enda mer svart og dyster. Synd man ikke kan legge ut videoer her. Jeg filmer først og fremt for minner. Digger å se tilbake på konserter. Pharmakon hadde en konsert på Vigeland mausoleet to dager før og det må ha vært spesielt. Det var utsolgt.Jeg husker jeg var på en støykonsert på John Dee en gang for mange år siden. Det var så få mennesker at det føltes som et personlig svik mot bandet da jeg måtte snike meg ut til neste konsert. (Festival)
Interessant dame! En litt snillere utgave av Diamanda Galas?