Varje set under en timme.Neste gang du er på konsert så kan du jo tenke over om du er enig med den svenske musikkjournalisten Anders Lokko, som mener konserter generelt er for lange. Svært få konserter kan kvalitetsmessig forsvare å vare mer en drøyt 45 minutter, sier han.
Fine bilder!Øyafestivalen torsdag. Utrolig mye folk, mer enn jeg kan huske å ha sett før? Det til tross for litt svak line-up. Jeg vil gi alle teringkast 4, bortsett fra nigerianske Obongyajar som var min beste opplevelse. De andre dagene hadde for lite interresante artister for min del eller jeg har dem nylig.
Tar de i rekkefølge: Special Interest, Amy and the Sniffers, ARY (såvidt), Susanne Sundfør, nonne, Pusha T, Slutface, Obongyjar og Blur.
Sett de tre ganger på denne turneen (Stockholm, Paris og Oslo). God stemning, litt dårlig lyd øverst på sittetribunen, og Gore & Gahan leverer varene. Duetten på Waiting for the night blir jeg aldri lei!
Tja, jeg sto veldig nærme og til og med der reagerte jeg på lav lyd. Det ble litt for stor scene til tross for hele 14 artister. Egentlig litt blandet opplevelse, med flotte låter og noen litt mer så der. Noen av dem ble litt innadvendte for en så stor scene. Hun jeg bemerket meg mest var en av koristene hennes som hadde en fantastisk stemme. Mitt høydepunkt var faktisk når hun sang solo. Fant ut at hun heter Rohey Taalah og skal sjekke henne ut mer.Fine bilder!
Hvordan var Susanne Sundfør?
Skulle jeg gjerne hørt!Da har man vært på "Sagn". Flott opplevelse!!
Vis vedlegget 944854
Skulle jeg gjerne hørt!
Et stjernelag, og jeg er superfan av Kirsten Bråthen Berg!
Det var bra?They have risen....
Vis vedlegget 948209
Oh yess.Det var bra?
scroll opp et par innlegg…Noen som var på Cosmopolit og hørte Gong på fredag?
Oppdaget det kl 9 på kvelden.
Fikk også med meg Kaizers på onsdag kveld sammen med fruen og ei av døtrene. Det var bare å la seg rive med! FjellstøttThey have risen....
Vis vedlegget 948209