Vi er heldigvis forskjellige. Jeg trives aller best på Dungen-konserter når de nettopp improviserer og spiller lange versjoner over temaene sine. Med en sånn rytmeseksjon trenger jeg ikke melodier eller vokal.Etter 3 uker i Kina er det tilbake til konsertarenaene. «Folkemusikken» i Kina er verre enn Norge, men mye spenne de å se. Jeg gikk ikke glipp av en eneste konsert jeg ville på utrolig nok.
Men skuffende begynnelse med Dungen på Vulcan arena går kveld. Det virket mest som de improviserte med lange lite melodiske låter. Jeg gikk etterhvert. Er nok «ferdig» med Dungen?
Ja, jeg så alle andre kose seg så det var nok mest meg . Jeg leste en anmeldelse av deres siste plate hvor de påpekte det samme. Jeg har ikke hørt stort på den siste. De spilte mest fra den?Vi er heldigvis forskjellige
To ord - fy faen!!Tool i Birmingham... Få se bilder da....
Jeg skal se de på Tons of Rock. Da kan de vel ikke komme med fotoforbud.... Det er vel kun med King Crimson jeg har opplevd det.
Uansett du får fortelle etterpå...
Enig, det var knallbra!En helt sjuuukt bra konsert med Chelsea Wolfe . Over all forventning og mye mye større opplevelse enn på plate. Har jeg noen gang hørt bedre lyd på Rockefeller? Og lysdesignet var også meget bra. Terningkast 6!
Vis vedlegget 1032734 Vis vedlegget 1032738 Vis vedlegget 1032736
Tons of Rock!!
Opeth var meget bra, Palaye Royal var artige, Thy Art is Murder var helt fantastisk, den mest elleville og beste metalkonserten jeg har vært med på! De 15 vaktene foran fikk mer enn nok å gjøre. Mr Bungle var artige og bra, mens Tool var en flott opplevelse, men kanskje hakket under mine forventninger. Massivt lydbilde var det dog.
Vis vedlegget 1035235 Vis vedlegget 1035236 Vis vedlegget 1035237 Vis vedlegget 1035238 Vis vedlegget 1035239 Vis vedlegget 1035240 Vis vedlegget 1035241 Vis vedlegget 1035242
Stort sett enig i alt her, men Tool synes jeg var fantastisk. Pneuma, Schism og Stinkfist+++.. Halleluja!
Wasp overasket. Blackie Lawless synger bedre enn Vince Neil og Axle Rose tilsammen.....
Det skjønner jeg . Bare litt persolig smak. Ikke deres skyld, men også preget av at jeg var sliten i beina og hadde vond rygg. Sto og ventet i nesten en time før de startet, enda kom jeg ikke helt fremst. Jeg tenkte jeg likte Tool bedre enn Opeth, men konserten viste det motsatte for min del. Kanskje vel langdryge låter….
Drekking og sånt hakke jeg tid til... (er ikke en av de som presser seg frem uten høl i mengden) Vennene mine så jeg ikke så mye til da de spiste og drakk langt fra scenen . Jeg prøver å komme meg nære favorittene.Sliten i beina og vondt i ryggen (kombiner det med helt edru)? Skjønner ikke hva du mener.